Nissan го претстави Hyper Force, електричен хиперавтомобил со луда моќност од 1 MW, но нема план да го донесе во производство. Пред да се одржи саемот за мобилност во Јапонија оваа година, Nissan претстави серија концепти за електрични возила.
Беа интересни, но тешко е да се возбудите премногу бидејќи се чини дека не се ни блиску до намерата за производство.
На својата прес-конференција за медиумскиот ден на отворањето на шоуто, Nissan имаше уште еден концепт за електрични возила: Nissan Hyper Force.
Повторно, тоа не е нешто што очекуваме да го видиме хит производство во скоро време, ако некогаш. Всушност, претседателот и извршен директор на Nissan, Макото Учида, рече дека концептите прикажани на саемот денес не се ништо повеќе од „симболи на иднината“: „Сите пет концептни автомобили претставени денес се симболи на иднината и го отелотворуваат нашиот основачки дух „да се осмелиме да го правиме она што другите не го прават“. Ги унапредивме нашите ЕВ иновации, надминувајќи ја мобилноста за да создадеме поодржлив свет. ЕВ ја симболизираат нашата иднина за создавање почист, побезбеден и поинклузивен свет за секого без компромиси со страстите и соништата. Преку моќта на иновациите, Nissan создава иднина во која секој може да ужива во возбудата на мобилноста“.
Како и кај повеќето концепти, Nissan не откри многу спецификации за Hyper Force, но рече дека користи „батерии во цврста состојба“ и има погонска група способна за моќност од „до 1.000 kW“ – напојувана од неговата e-4ORCE технологија за погон на сите тркала.
Тоа е како мала централа на четири тркала.
Нисан вели дека возилото има „храбра геометрија“: Надворешниот дизајн, со своите широки и засадени пропорции, е спој на елегантни кривини кои беспрекорно се спојуваат со смелата геометрија што ги рефлектира перформансите одоздола. Во дизајнот се вградени елементи, како што се предните и задните светла, кои им оддаваат почит на автомобилите на Nissan со високи перформанси.
Без да ги потврди деталите за аеродинамичните перформанси, Nissan вели дека неговиот тим за трки NISMO помогнал да се развие дизајнот за да се генерира моќна надолна сила.
Јапонскиот производител напиша за аеродинамичните перформанси на возилото: Двостепената аеродинамичка структура под предната хауба обезбедува и силна надолна сила и високи перформанси за ладење. Во меѓувреме, задниот дифузор со две нивоа* оптимално го контролира протокот на воздух. Предните шипки, превртувањето на предниот браник и двата краја на задното крило имаат единствена активна аеро функционалност, додека ново развиениот плазма активирач го потиснува одвојувањето на воздухот за да го максимизира зафатот и да го минимизира подигнувањето на внатрешното тркало за време на свиоци. Лесните ковани јаглеродни тркала ја помагаат аеродинамиката и ладењето на сопирачките.
Hyper Force има очигледно два режима, Racing и Grand Touring, а корисничкиот интерфејс на возилото и целата кабина навистина се менуваат во зависност од режимот: Нисан зборува и за возилото кое има автономно возење со лидар и други сензори, но сето тоа е многу хипотетички со оглед на природата на концептот.
Ако сакате да зачекорите понатаму во хипотетичкиот, Hyper Force е дури опремен со AR и VR способности: Зголемувањето на привлечноста на Nissan Hyper Force е иновативно искуство со зголемена реалност (AR) и виртуелна реалност (VR) што овозможува беспрекорно возење и во реалниот и во виртуелниот свет. Кога возилото е запрено, возачот може да користи специјален шлем со слепи штитници за VR што овозможува влегување во гејмифицирано возачко искуство, комплетно со режими што овозможуваат трка против часовникот или онлајн тркачи. Со користење на скелет визири за AR, возачот може да заврши против дигиталните духови на нивните сопствени, пријатели или дури и професионални возачи на колото, овозможувајќи им на корисниците безбедно да ги истуркаат своите возачки вештини на патеки од реалниот свет.