Најпопуларните нискобуџетни компании Рајанер и Изиџет го намалуваат своето присуство во Германија, наведувајќи ги високите аеродромски такси и даноци како главни фактори што придонесуваат. Рајанер досега отстрани 16 германски аеродроми од својата мрежа од 2004 година и намали 1,8 милиони седишта во Германија поради зголемени даноци и такси. Изиџет исто така ги намали своите операции во Германија, вклучително и прекинувањето на популарната линија Франкфурт-Берлин.
Рајанер престана да лета до неколку германски градови, вклучувајќи ги Дортмунд, Дрезден и Лајпциг, и го намали своето присуство во Хамбург.
Авиокомпанијата намалува 1,8 милиони седишта во Германија, што претставува намалување од 12% во сообраќајот.
Извршниот директор на Рајанер беше гласен за високите аеродромски такси и даноците за патници, нарекувајќи ги товар за германската авијациска индустрија и придонесувајќи за падот на евтините летови.
Рајанер проценува дека капацитетот на Германија ќе биде за 20% помал од нивоата пред пандемијата, особено во домашните услуги. Компанијата објави дека се фокусира на други пазари каде што трошоците се пониски и каде што можат да постигнат подобар поврат на инвестициите.
Намалувањето на летовите на Рајанер и Изиџет во Германија би можело да доведе до помала конкуренција и потенцијално повисоки цени за потрошувачите. Еуровингс, подружница на Луфтханза, го зголеми својот пазарен удел на некои аеродроми, како што е Штутгарт, по заминувањето на Рајанер и Изиџет.
Рајанер предупреди дека Германија би можела да изгуби милијарди евра од БДП поради намалувањето на воздушниот сообраќај бидејќи намалените опции за летови би можеле негативно да влијаат на туризмот во земјата, како на и деловните патувања до и во Германија.
Овие популарни претставници на авиоиндустријата ја повикаа германската влада да се справи со високите такси и даноци за да ја направи земјата попривлечна за авиокомпаниите и патниците.