Повеќе електрични возила ќе се појавуваат во филмови и ТВ емисии на Нетфликс, бидејќи стриминг гигантот објави партнерство со Џенерал Моторс во четвртокот. Нетфликс соопшти дека ќе го зголеми присуството на електрични возила во неговата оригинална програма „каде што е релевантно“.
„Во Нетфликс создаваме емисии и филмови кои можат да влијаат на културата и да поттикнат значајни разговори“, изјави во четвртокот главниот маркетинг директор на Нетфликс, Маријан Ли. „Од трендовите на танцување TikTok инспирирани од Венздеј до внимателни дискусии за климатските промени со Don’t Look Up, знаеме дека забавата може да поттикне обожавање и да инспирира врски“.
Chevrolet Bolt EUV, GMC HUMMER EV Pickup и Cadillac LYRIQ се планира да се појават во текот на следната година во Love is Blind, Queer Eye и Unstable. Компаниите, исто така, закачија реклама за време на Super Bowl на 12 февруари, која ќе ја претстави нивната „посветеност за поодржлива иднина“.
Партнерството е дел од кампањата на GM „Everybody In“, која производителот на автомобили ја започна во 2021 година за да го забрза усвојувањето на електрични возила.
Нетфликс соопшти дека ќе работи со креаторите за да им помогне „подобро да разберат како електричните возила можат да ги надополнат и подобрат нивните приказни“.