ПОВЕЌЕ

    НЕМА КРАЈ НА ПРОБЛЕМИТЕ СО БОИНГ: Американската агенција за авијација истражува зошто не работат маските за кислород во 2.600 Боинзи 737

    Време зa читање: 3 минути

    ФАА издаде итна директива за пловидбеност за авионите Боинг 737 затоа што маските за кислород за итни случаи можеби не работат
    Федералната управа за авијација (FAA) издаде итна директива за пловидбеност за многу авиони од моделот Боинг 737 во понеделникот, откако повеќе авиокомпании пријавија проблем со маските за кислород на патниците за итни случаи, што може да ги спречи да работат во случај на декомпресија.

    ФАА соопшти дека нејзината директива за пловидбеност била веднаш ефективна и бара инспекции и корективни активности доколку е потребно во рок од 120 до 150 дена врз основа на моделот 737. FAA исто така им забранува на авиокомпаниите да инсталираат потенцијално неисправни делови.

    Авиокомпаниите мора да спроведат општа визуелна инспекција и доколку е потребно да ги заменат генераторите на кислород со нови или употребливи генератори на кислород, да ги врзуваат термалните влошки и да ги репозиционираат погодените генератори на кислород, соопшти агенцијата.

    Кислородот за итни случаи за патници во авионот Боинг 737 се снабдува од индивидуални хемиски генератори на кислород. Ако еден генератор не успее, тогаш доводот на кислород до три седишта може да биде засегнат, додека другите седишта треба да примаат кислород.

    ФАА ги истражуваше поединечните генератори на кислород на неколку модели 737, вклучувајќи ја и несреќната линија на Боинг 737MAX, откако доби „повеќе извештаи“ од различни авиокомпании за проблеми со генераторите на кислород.

    Проблемот произлегува од лепливите влошки што ги прицврстуваат генераторите на место на таванот во кабината. Во некои случаи, лепливите перничиња не успеале да ги задржат генераторите на своето место, поради што тие се поместуваат од своето место.

    FAA вели дека е загрижен дека генераторите на кислород на PSU „може да станат нефункционални, што може да резултира со способност да се обезбеди дополнителен кислород на патниците за време на настан за депресуризација“.

    Вообичаено, FAA ќе им даде на авиокомпаниите, производителите и другите заинтересирани страни најмалку 30 милиони дена да коментираат за предложената директива за пловидбеност пред таа да биде усвоена, но во овој случај, FAA продолжува и ја усвојува АД со непосреден ефект.

    Во соопштението, ФАА рече дека агенцијата „открила дека ризикот за летачката јавност го оправдува откажувањето од известувањето и коментарот пред усвојувањето на ова правило бидејќи генераторите на кислород на PSU може да се префрлат од позицијата“.

    Директивата за пловидбеност од понеделник ќе влијае на околу 2.612 авиони во Соединетите држави, а ФАА сака засегнатите авиокомпании да ги извршат потребните инспекции и поправки во вообичаениот период за коментари.

    Последниот удар на линијата 737 на Боинг дојде само неколку часа откако производителот постигна договор со Министерството за правда, во кој Боинг ќе се изјасни за виновен за федерално кривично дело измама на американските власти.

    Договорот за признавање вина произлегува од одложената обвинителна наредба што Боинг ја постигна со Министерството за правда за фаталните несреќи на Ethiopian Airlines и Lion Air 737MAX во 2018 и 2019 година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично