Разликата во емисиите помеѓу хибридните електрични возила со приклучоци (PHEV) и бензинските автомобили е само 19 проценти, а не 75 проценти како што покажуваат лабораториските тестови, според извештајот на група европски невладини организации за транспорт и животна средина.
Тие анализирале податоци пренесени од вградените мерачи на потрошувачка на гориво на 800.000 хибридни возила со приклучоци регистрирани на континентот помеѓу 2021 и 2023 година. Она што го откриле е дека емисиите на јаглерод диоксид во реалниот свет на PHEV се 4,9 пати повисоки од она што треба да го испуштаат на хартија, главно поради погрешната претпоставка на производителите и тестерите за уделот на електричниот режим на возење на возилата.
Поточно, официјалните проценки за уделот на електричниот режим на возење се 84 проценти, но уделот е само 27 проценти во реалниот свет. Тоа значи дека поголемиот дел од возењето со PHEV користи бензин. Покрај тоа, дури и кога PHEV се во електричен режим на возење, тие сè уште испуштаат значително загадување.
Очигледно, нивните електрични мотори немаат доволна моќност за самостојно работење, а нивните мотори со внатрешно согорување мора да обезбедат енергија за речиси една третина од поминатото растојание. Недостатокот на брзо полнење кај PHEV возилата, исто така, го прави помалку практично полнењето, што ги наведува луѓето само да ги полнат резервоарите со гориво.
Сите овие фактори не само што се претвораат во загадување, туку и во дополнителни трошоци за гориво. Во извештајот се вели дека возачите на крајот плаќаат 582 долари повеќе од официјалните проценки за трошоци за гориво.
Како што забележува The Guardian, производителите на автомобили се залагаат за усвојување на PHEV возилата во Европа како алтернатива со ниски емисии што нема да им предизвика вознемиреност на сопствениците за досегот, при што Volkswagen, Mercedes-Benz и BMW учествуваат со најголем дел од продажбата во изминатите години.
Истражувачите забележале дека четири големи групи производители на автомобили избегнале казни од над 5,8 милијарди долари помеѓу 2021 и 2023 година поради потценување на емисиите на PHEV во лабораторијата. Овие официјални бројки за емисии им овозможија на компаниите да ги исполнат потребните цели за емисии на јаглерод диоксид за нивните возни паркови.
Сепак, врз основа на податоци од реалниот свет, возилата што ги продале испуштиле 52 милиони тони повеќе јаглерод диоксид отколку што требало.