ПОВЕЌЕ

    НАРУШЕНА ПРИВАТНОСТ: Вработените во Тесла си споделувале интимни снимки од сигурносните камери на возилата на клиентите

    Време зa читање: 5 минути

    Вработените во Тесла, наводно, поминале околу слики од сообраќајни незгоди, непрописно возење на патиштата и децата на сопствениците снимени со камери на автомобили, објави Ројтерс, повикувајќи се на сведоштва на поранешни вработени во компанијата за производство на електрични возила. Поранешните вработени во Тесла тврдат дека интимните фотографии и видеа на сопствениците направени од вградените камери на електричните возила биле широко споделувани меѓу работниците и покрај заштитата на приватноста на компанијата, тврдења кои придонесуваат за зголемена контроверзност околу различните високотехнолошки карактеристики на Тесла.

    Помеѓу 2019 и 2022 година, снимките на сопствениците на Tesla биле приватно споделени преку внатрешниот систем за пораки на компанијата, фаќајќи ги клиентите голи, честопати покажувајќи ги нивните деца и понекогаш откривајќи ја нивната локација, изјавија девет поранешни вработени за Ројтерс.

    СНИМКИТЕ ОД СИГУРНОСНИТЕ КАМЕРИ – ПРЕДМЕТ НА ШЕГИ НА ВРАБОТЕНИТЕ

    Некои од сликите, наводно, биле претворени во мемиња со кучиња на клиентите и смешни сообраќајни знаци, додека други прикажувале сообраќајни несреќи и инциденти предизвикани од неправилно возење на патиштата, вклучително и едно видео од Тесла како удира во дете кое вози велосипед – но многу од нив биле дистрибуирани на голем број вработените.

    Камерите на Tesla се наменети да снимаат инциденти при возење, како и да ги напојуваат функциите на автопилотот и автопарк преку препознавање на улични знаци, семафори и други пречки покрај патот.

    Компанијата, исто така, вработува стотици работници за етикетирање на фотографиите направени од Tesla возилата, за да им помогне на системите на автомобилите да ги препознаат вообичаените пречки, за возврат да им овозможи на вработените пристап до овие снимки. Камерите, познати како Dashcams, се поставени во автомобилот за да снимаат снимки од околината на возилото само кога е вклучено, според веб-страницата на компанијата, но еден поранешен вработен за Ројтерс изјавил дека некои снимки се снимени кога автомобилот бил паркиран и исклучен.

    Во својата политика за приватност, Tesla ги уверува клиентите дека не ги поврзува податоците за возилото генерирани од возењето со идентитетот на возачот и не ја споделува локацијата или активностите на клиентите со никого. Сопствениците на Tesla можат да се согласат за споделување податоци, што овозможува снимките од камерата да се споделуваат со компанијата. Дури и ако клиентите се согласат, снимките би требало да останат анонимни и да не се поврзани со поединецот.

    Tesla се соочи со контроверзи за културата и деловните практики на работното место, како и за нејзиниот производ, вклучително и загриженоста дека автоматскиот пилот и функциите на таканареченото „Целосно самостојно возење“ вклучени во некои модели на Tesla предизвикаа несреќи и не се безбедни за возачите. Компанијата повлече стотици илјади возила претходно оваа година за да го ажурира софтверот за автопилот, а Tesla се соочува со истраги поврзани со автопилот од страна на Министерството за правда и други агенции.

    Функцијата „Целосно самостојно возење“ на Tesla може да го заобиколи и законот во Калифорнија кој им забранува на производителите на автомобили да ја рекламираат нивната технологија за автопилот како целосно автономна, бидејќи Тесла призна дека функцијата за автоматско возење сè уште бара постојано внимание од возачот.

    ПОВРЕДА НА ПРИВАТНОСТА

    Способностите за снимање со висока технологија на Тесла во минатото покренаа меѓународна загриженост за приватноста. Неговиот систем на контролен режим, кој се состои од надворешна камера, наменета за заштита од кражба или вандализам, беше центар на спорови, поради тврдењата дека тој може да доведе до неконсензуално снимање.

    Во вторникот, Tesla предупреди дека контролниот режим на Тесла-автомобилите може да ги прекрши законите за приватност на податоците во Германија, откако групацијата на корисници VZBV ја тужеше компанијата дека не го спомнувала ова потенцијално прекршување во нејзиното рекламирање, а некои делови на Кина ги забранија Tesla автомобилите токму поради загриженоста за снимањето. Агенција за заштита на податоци во Холандија заклучи истрага за контролниот режим на Теслите во февруари, но откри дека снимањето е одговорност на сопственикот на автомобилот, а не на компанијата, и избра да не го казни Тесла откако компанијата објави функции за да ги предупреди луѓето за снимката. систем.

    Не е јасно дали овие прекршувања на приватноста сè уште траат, бидејќи оние што ги интервјуираше Ројтерс повеќе не работат во Тесла. Компанијата не одговори на барањето на Форбс за коментар.

    Пред речиси два месеца, Tesla, која произведува електрични возила компјутерски поврзани со служби за надзор и асистенција при управувањето со возилата, објави детален преглед на својот најнов пристап за приватност на податоците со повеќе детали за тоа што останува во вашиот автомобил и што оди во Tesla, токму поради зголемената загриженост за приватноста која произлегува од употребата на ваквите возила.

    Tesla лансираше нова веб-страница која ги истакнува нејзините напори да ги заштити податоците на потрошувачите и нова страница за поддршка, на која, меѓу другото стои и ова: „Посветени сме да ве заштитиме секогаш кога ќе седнете зад воланот на возилото Tesla. Таа посветеност се протега на приватноста на вашите податоци. Нашата заштита на приватноста има за цел да ги надмине индустриските стандарди, осигурувајќи дека вашите лични податоци никогаш не се продаваат, следат или споделуваат без ваша дозвола или знаење“.

    Tesla објави графикон од кој се гледа дека дел од податоците остануваат во компјутерот на автомобилот, додека дел од податоците одат во Tesla.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично