ПОВЕЌЕ

    НАЈМОЌЕН ОД СИТЕ: Land Rover го претстави својот Defender Octa

    Време зa читање: 4 минути

    Land Rover Defender Octa дебитира како најмоќната варијанта на моделот досега. Под хаубата се наоѓа 4,4-литарски благ хибриден V-8 мотор со двоен турбо полнач со 626 коњски сили и вртежен момент до 800 њутн метри. Но, за овој SUV има повеќе од зголемување на моќноста. Land Rover, исто така, ја ревидираше суспензијата и го измени дизајнот за целосно да ги искористи неговите подобрени теренски способности.

    Octa ја располага шасијата 6D Dynamics на Land Rover која го елиминира наклонот и превртувањето на телото додека ја максимизира артикулацијата на суспензијата за најдобри перформанси надвор од патот. Се наоѓа 1,1 инчи повисоко од стандардниот Defender со 2,7 инчи поширок став и има подолги, посилни вкрстени краци и уникатни активни амортизери. Моќта на сопирање доаѓа од предните сопирачки од 15,7 инчи со шестклипни Brembo клешти, а теренецот има најбрз сооднос на управување од кој било Defender досега.

    Осумстепениот автоматски менувач е единствениот менувач, при што моторот вообичаено испорачува 553 lb-ft извртување во неговиот стандарден режим. Префрлете го во режим „Окта“ и ќе ги отклучите целосните 590 lb-ft. Land Rover тврди дека Octa може да достигне 100 км на час за 3,8 секунди и да достигне максимална брзина од 249 километри на час додека носи 22-инчни тркала од лесна легура и гуми за сите сезони. Може да вози и низ вода длабока еден метар.

    Гумите Goodyear Advance All-Terrain од триесет и три инчи, развиени специјално за Octa, се сместени под продолжените лакови на тркалата. Редизајнираните браници го подобруваат пристапот и аглите на заминување на Defender, а новиот дизајн на решетка го зголемува протокот на воздух под хаубата. Четири издувни цевки со активен издувен систем се штрчат назад. Има дури и предни и задни точки за обновување и заштита на подвозјето.

    Внатре, Defender Octa располага со нови Performance седишта со поголема поддршка и интегрирани потпирачи за глава, при што компанијата за прв пат ја нуди својата аудио технологија за Body and Soul Seat на Defender. Стандардниот ентериер е Burnt Sienna полуанилинска кожа со ткаенина од абонос Kvadrat, но клиентите можат да добијат и Light Cloud и Lunar или абонос кожна кабина. Octa Edition One добива двобојни каки и абонос тапацир на седиштата.

    Секоја Octa има нов дијамантски круг графички и контрастен Narvik Black покрив и задна врата, при што клиентите имаат две нови надворешни бои – Petra Copper и Faroe Green. Тие се опции заедно со Carpathian Grey и Charente Grey, но Land Rover нуди зелено само на моделот Edition One.
    Специјалната облога, достапна само за време на првата година на производство на Octa, доаѓа и со детали од јаглеродни влакна за натписот на хаубата, опкружувањето за довод на воздух, наслоните на предните седишта и облогата на централната конзола. Доаѓа и со алуминиумски тркала од 20 инчи и избор на напредна опција за гуми за сите терени.

    Defender Octa, кој го доби своето име според октаедралниот облик на дијамантот, ќе го има своето јавно деби следната недела на фестивалот на брзина во Гудвуд во 2024 година од 11 до 14 јули. Трговците на Land Rover сега примаат нарачки за теренецот, кој ќе има почетна цена од 152.000 долари. Defender Octa Edition One ќе чини 167.800 долари.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично