ПОВЕЌЕ

    МОЌНИ ПРЕТСТАВНИЦИ НА СВОЈАТА КЛАСА: Audi го лансираше A6 e-tron во Sportback и Avant варијанти

    Време зa читање: 6 минути

    Концептот Audi A6 e-tron дебитираше на саемот Авто Шангај 2021 година како претходник на семејството на целосно електрични модели со волумен. Audi сега го лансира A6 e-tron во варијантите Sportback и Avant.
    Како втор модел на платформата PPE, возилото со горната средна големина ги препознава познатите предности на производот како перформанси, опсег, ефикасност и полнење. Тоа е и првиот модел на платформата со концепт на рамен под.

    A6 e-tron и S6 e-tron може да се нарачаат од септември 2024 година како Sportback и Avant верзии. Цените на пазарот се 75.600 евра за A6 Sportback e-tron изведбата и 99.500 евра за Audi S6 Sportback e-tron.

    Ефикасните електрични мотори и ново развиена литиум-јонска батерија за PPE составена од дванаесет модули и 180 призматични ќелии со вкупен бруто капацитет од 100 kWh (94,9 kWh нето) обезбедуваат опсег до 756 километри (A6 Sportback e-tron ) и до 720 километри (A6 Avant e-tron ).

    Со системска моќност до 270 kW во A6 Sportback/Avant e-tron има потрошувачка на енергија од 17,0-14,0 kWh/100 km (62,1 mi) комбинирано. Изведбата на Audi A6 e-tron забрзува од нула до 100 km/h за 5,4 секунди. Неговата максимална брзина е 210 km/h. S6 e-tron обезбедува системска моќност од 370 kW (405 kW со контрола на лансирање).

    S6 Sportback e-tron и S6 Avant e-tron забрзуваат од 0 до 100 km/h за 3,9 секунди со потрошувачка на енергија од 17,4-15,7 kWh/100 km (62,1 mi) заедно. Максималната брзина е 240 km/h. Досегот му е до 675 километри (S6 Sportback e-tron ) и до 647 километри (S6 Avant e-tron).

    А6 e-tron изведба (270 kW) со погон на задните тркала и S6 e-tron (370 kW) со quattro погон на сите тркала, и како Sportback и Avant, ќе бидат достапни при лансирањето. Во зависност од пазарот, подоцна ќе следат понатамошни модели со погон на задните тркала или quattro погон на сите тркала.

    Благодарение на технологијата од 800 волти и максималниот капацитет за полнење со еднонасочна струја од 270 kW како стандард, кратки прекини на полнење се можни со Audi A6 e-tron. Ова значи дека A6 Sportback e-tron изведбата може да се наполни на соодветна станица за полнење (High Power Charging, HPC) за опсег до 310 километри за само десет минути.

    Состојбата на полнење (SoC) се зголемува од 10 на 80 проценти за 21 минута. Интелигентното управување со високи перформанси и предвидливо термичко управување се клучните компоненти на оваа изведба на полнење. Опремен со Plug & Charge, возилото се овластува на компатибилни станици за полнење кога кабелот за полнење е приклучен и го активира процесот на полнење. Процесот на полнење е целосно автоматски.

    Ако станицата за полнење работи со технологија од 400 волти, Audi A6 e-tron може да користи банкарско полнење. За да се овозможи ова, батеријата од 800 волти е поделена на две банки, секоја со напон од 400 волти, кои потоа може да се полни паралелно со до 135 kW. Полнењето со наизменична струја до 11 kW е можно кај стандардните домашни полначи. Подоцна ќе биде понудена опција за полнење со наизменична струја од 22 kW.

    Напредниот систем за обновување (регенеративно сопирање) е важна компонента за зголемување на ефикасноста и опсегот на Audi A6 e-tron. Овој систем може да се справи со околу 95% од секојдневните процеси на сопирање. Audi A6 e-tron закрепнува до 220 kW. Температурата и состојбата на полнење на батеријата играат клучна улога овде. Закрепнувањето се случува на предната и задната оска, со мало забавување со кое се справува задната оска од причини за ефикасност. Дополнително, на задната оска се можни повисоки перформанси за регенеративно сопирање поради помоќниот електричен мотор.

    Интегрираниот систем за сопирање (iBS) кој е познат во претходните модели на e-tron е значително подобрен како дел од Premium Platform Electric. Сега е можно опишаното спојување на сопирачката специфична за оската помеѓу механичката сопирачка за триење и регенеративното сопирање преку електричните мотори.

    Audi A6 e-tron нуди и опција за обновување во две фази, што може да се прилагоди со помош на лопатките на воланот. Можно е и крајбрежје. Овде, возилото се тркала без дополнително влечење кога возачот ќе ја тргне ногата од педалата за гас. Друга варијанта на A6 e-tron е режимот на возење „B“, кој се приближува до она што колоквијално се нарекува „чувство со една педала“. Овој режим нуди најсилно забавување на закрепнувањето. Со антиципативен стил на возење, речиси целото забавување може да се управува без притискање на педалата на сопирачката во режимот на возење „B“.

    Адаптивниот асистент за возење плус е нова карактеристика на A6 e-tron. Го поддржува возачот при забрзување, сопирање, одржување на брзината и поставеното растојание и со водење по лента.

    Ова може да ја зголеми удобноста при возење, особено на долги патувања. Покрај различните сензори, во зависност од регионот, системот користи податоци од мапи со висока резолуција и податоци од рој од други возила собрани во облакот за да го подобри однесувањето во возењето. Применувајќи го овој спој на информации, возилото ја пресметува рутата напред за да овозможи удобно возење низ целиот опсег на брзина и во сообраќаен метеж.

    Помош при паркирање плус, камера за рикверц, ограничувач на брзина заснована на сообраќајни знаци, препознавање сообраќајни знаци базирани на камера, адаптивна контрола на патувањето, помош за паркирање плус со дисплеј за растојание, предупредување за напуштање лента и предупредување за одвраќање и поспаност ќе бидат стандардно при лансирањето на пазарот .

    (Фото: Кар Магазин)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично