ПОВЕЌЕ

    Milano е новото електрично милениче на Alfa Romeo

    Време зa читање: 7 минути

    Легендарната италијанска марка Alfa Romeo се враќа на пазарот на мали автомобили со овој нов SUV, наречен Milano.

    Alfa Romeo Milano е пресврт на компанијата на формулата што веќе ја користеа колегите од Stellantis, Opel/Vauxhall (Mokka), Fiat (600), Peugeot (2008) и Jeep (Avenger). Ја користи модуларната архитектура на групата e-CMP2 и ќе се нуди со избор од две верзии со електромотор или 48-волтен бензински хибрид.

    Кои опции и перформанси на погонската единица може да очекуваме?
    Електричните возила на Alfa Romeo Milano ќе ја делат вообичаената батерија и конфигурација за полнење Stellantis, со капацитет од 54 kWh (употребливи 50,8 kWh) и полнење до 100 kW, но ќе има две опции за мотор. Milano Elettrica го добива типичното подесување на моторот со 154 КС, овозможувајќи до 255 милји досег и испорачува време од 0-62 милји на час што веројатно ќе биде околу девет секунди.

    Milano Elettrica Veloce, пак, располага со напреден мотор со 237 КС (речиси сигурно заеднички со претстојниот 600e на Abarth, бидејќи тој автомобил има слична цитирана бројка) и нарачана калибрација на шасијата која вклучува механички диференцијал Torsen, побрз и побрз диференцијал. проширена патека, различни предни и задни шипки против превртување, поцврста суспензија што ја намалува висината на возењето за 25 mm, засилени сопирачки (380 mm дискови напред) и 20-инчни алуминиумски тркала.

    Верзијата на автомобилот со погон на бензин ќе се вика Milano Ibrida. Добива 1,2-литарски трицилиндричен бензинец со 134 КС кој вклучува електричен мотор со 28 КС интегриран во шестстепен автоматски менувач, дозволувајќи му на автомобилот да работи само на електрична енергија околу 50 проценти од времето во градот.

    Ibrida првично ќе се нуди со погон на предните тркала, но Alfa вели дека верзијата Q4 со погон на четири тркала ќе пристигне „во подоцнежна фаза“. Не објави никакви технички детали за Q4, освен велејќи дека ќе испорача „автоматизирано управување со оската со погон на задните тркала“, но веројатно е дека ќе сподели барем некои компоненти со претстојниот Jeep Avenger 4xe, кој дава дополнителни 28 КС. електричен мотор на задната оска.

    ИТАЛИЈАНСКИ ДИЗАЈН

    Батеријата на електричната Alfa Romeo Milano од 54 kWh може да се полни до 100 kW, а опсегот е 410 км. Од Алфа велат дека двете изданија на Elettrica ќе добијат картичка за полнење Free2move која вклучува пристап до над 600.000 станици за полнење низ Европа и стандардно wallbox.

    Milano е всушност една од поголемите e-CMP2 креации; со должина од 4,17 метри, тој е неколку сантиметри погоре и кај Avenger и кај Mokka, иако е прилично идентичен со Fiat 600 и малку пократок од Peugeot 2008. Сепак, Alfa успева да изгледа различно, благодарение на некои типично остри стилски елементи. Предниот дел се одликува со наредени ултра тенки фарови и дневни светла, со потемен довод пониско во браникот и „заштитна решетка“ на Alfa поставена во текстура пластика под значката поставена на предниот раб на хаубата.

    Страничниот профил изгледа повеќе хечбек отколку SUV, со релативно голема стаклена површина и рачка на вратата која, како и кај Jeep Avenger, е интегрирана во C-столбот. Задниот дел има издигната опашка, со едноделен елемент за осветлување што содржи тенок LED потпис, плус ознака за скрипта на Alfa Romeo.

    Внатре, Milano останува верен на хардверот e-CMP2 на Stellantis со пар дисплеи од 10,25 – едниот за дигиталната инструмент табла, а другиот екран на допир за инфозабава. Дизајнерите се обидоа да ѝ дадат свој посебен идентитет на фасцијата на Alfa, со поизразен облик на капа околу бројчаниците и отворите за воздух „детелина“.

    Централниот екран, пак, се наоѓа малку пониско отколку кај другите модели на e-CMP, со тенки отвори за воздух над него. Има и поконвенционална долна централна конзола, со познати копчиња Stellantis, но не и преклопливата обвивка како што сме виделе кај Avenger и 600e.

    СОФИСТИЦИРАНА ОПРЕМА

    Алфа вели дека интерфејсот за инфозабава ќе биде лесно приспособлив, благодарение на „виџетите“ на апликациите што може да се влечат околу екранот и да се зачуваат на позиција. Системот исто така добива надградби преку воздух и поврзана навигација. Врз основа на нашето кратко искуство со софтверот, тој по концепт е многу сличен со интерфејсот во Jeep Avenger и Fiat 600e.

    Тоа не е нужно лоша работа, бидејќи распоредот базиран на плочка го прави прилично лесно создавањето копчиња за клучните функции. Ни е кажано дека хардверот под сето тоа е малку поинаков, но допрва треба да видиме колку голема разлика прави ова во секојдневната употреба – или како ветената прилагодување функционира во пракса.
    Колку е практичен Alfa Romeo Milano и колку е голем просторот за багажникот?

    Alfa Milano е несомнено мал SUV – така што не треба да очекувате целосен простор за семеен автомобил во кабината. Има пристоен простор за двајца возрасни напред, иако стилизираниот централен тунел нуди релативно мал простор за складирање меѓу нив. Работите се затегнуваат на задните седишта, со само просечен простор за нозете за повисоките возрасни лица; ова може дополнително да се одрази ако изберете издание со спортски седишта со дебела пластична подлога. Во најмала рака, просторот за главата е помалку проблем.

    Багажникот мери до 400 литри, иако очекуваме детали за тоа како оваа бројка варира во зависност од тоа кој погонски агрегат ќе го изберете. Самиот товарен простор има пристојна форма и малку подолг од оној на Avenger, благодарение на дополнителниот заден настрешница. Подот на багажникот има неколку поставки за височина, а има и неколку обликувани пластични куки за торби за пазарење во секоја страна од багажникот.

    Алфа, исто така, вели дека електричните верзии на Milano ќе имаат дополнителен простор за складирање на кабли под хаубата, иако не е наведен точен капацитет за овој простор.

    Сè уште чекаме прецизни спецификации за безбедносниот комплет на Milano, но очекуваме неговата листа на опрема да вклучува до три точки за монтирање на детско седиште Isofix и шест воздушни перничиња. Алфа, исто така, вели дека технологијата за автономно возење од второто ниво ќе биде достапна преку Techno пакетот – пакет на опции што може да се додадат во која било од верзиите.

    Без оглед на погонската група, Milano ќе биде достапен во избор од три пакети за украсување. Techno носи матрични LED предни светла, задната врата со напојување со гестикулација и навигација, додека Premium добива надградена внатрешна завршница и електрично прилагодување и функција за масажа на возачкото седиште. Спортот, пак, добива измени во надворешниот стил, плус спортски седишта Sabelt и тапацир од Alcantara.

    Дополнително, моделите Elettrica и Ibrida се нудат со лансирачко издание, наречено Speciale. Измеша многу од клучните функции од трите пакети, па вклучува црвена боја и алуминиумски тркала од 18 инчи, плус уникатен финиш на тапацирот, волан обложен со кожа, амбиентално осветлување во осум бои и влегување и стартување без клуч.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично