Илон Маск во средата наутро им постави ултиматум на вработените во Твитер: Посветете се на нов „хардкор“ Твитер или оставете ја компанијата со отпремнина. На вработените им било кажано дека мора да потпишат залог да останат во компанијата. „Доколку сте сигурни дека сакате да бидете дел од новиот Твитер, кликнете „Да“ на врската подолу“, гласи е-поштата до сите вработени, која е поврзана со онлајн формулар.
На секој што не го потпишал залогот до 17 часот локално време во четвртокот му беше кажано дека ќе добие тримесечна отпремнина, се вели во пораката.
Во полноќната е-пошта, која беше споделена со Вашингтон пост, Маск рече дека Твитер „ќе треба да биде исклучително хардкор“ понатаму. „Ова ќе значи работа со долги часови со висок интензитет“, рече тој. „Само исклучителните перформанси ќе претставуваат преодна оценка“. Маск рече дека Твитер ќе биде повеќе операција водена од инженери – и додека областите за дизајн и управување со производи сè уште ќе бидат важни и ќе му известуваат, тој рече, „оние кои пишуваат одличен код ќе го сочинуваат мнозинството од нашиот тим“.
Ова доаѓа во време кога Маск го промовира Blue Verified на Twitter, неговиот прв голем производ откако ја презеде функцијата сопственик и извршен директор на Twitter, додека компанијата ги решава проблемите со функцијата по неуспешното воведување. Пред една недела, Твитер дебитираше со производот, кој на корисниците им дава сина икона за проверка до нивното име за надомест од 7,99 долари месечно, и ветува дека ќе го намали бројот на реклами што ќе ги гледаат за половина, како и ќе им даде дополнителна видливост на нивните објави. До петок, опцијата исчезна поради поплава на лажни сметки кои се претставуваа на сите, од претседателот Бајден до кошаркарската ѕвезда Леброн Џејмс.
Пријавувањата беа паузирани во четвртокот навечер и услугата нема да „повторно стартуваше“ до 29 ноември „за да се осигура дека е сигурна“, објави Маск преку твит доцна во вторникот. Но, внатре во Твитер, персоналот ги користеше дополнителните две недели за да спроведе истрага што е причината, обидувајќи се да разбере зошто имитирањето од страна на ботови толку излегло надвор од контрола, според лице кое знае за внатрешните дискусии, а кое зборуваше под услов да остане анонимно поради страв од одмазда.
Ова беше кулминација на виорот неколку недели сопственост на Маск, кој ја купи компанијата за 44 милијарди долари кон крајот на минатиот месец. Луѓето запознаени со ова прашање кои зборуваат под услов да останат анонимни за да ги опишат внатрешните работи, како и внатрешните и надворешно собраните податоци прегледани од The Post, покажаа дека новата услуга на Твитер не успеала да добие голема привлечност за време на нејзиниот краток период – свртувајќи се кон само неколку тесни заедници, со што стана закана за основните приходи од рекламирање на Twitter.
Моќните корисници најверојатно ќе се претплатат, но тие се и примарна рекламна база на компанијата – клучен двигател на приходите. Твитер ќе треба да наплатува 44 долари месечно за да ја надомести рекламната вредност генерирана од врвниот сегмент на моќни корисници во САД, доколку се потпира само на претплати, се вели во интерен документ прегледан од The Post. Колку е поактивен корисникот, толку е поголема цената на претплатата, се вели во документите – кои предупредуваат на опортунитетните трошоци за намалување на рекламите и високите цени на претплатата потребни ако Твитер го надомести приходот генериран од моќни корисници што троши поради реклами.
Во меѓувреме, оние кои се претплатиле на Blue Verified често биле акаунти на кои се промовира десничарска политика, шпекулации со криптовалути и корисници кои продаваат содржини за возрасни, како што е порнографија, покажа прегледот на податоците на Твитер, собрани од развивач на софтвер. Околу 150.000 корисници биле претплатени на Twitter Blue – кој го опфаќа Blue Verified, според еден од луѓето со познавање на внатрешни работи, бројка потврдена со внатрешни податоци за твитови од потврдени сметки и надворешна анализа. Тоа е само 0,06 отсто од околу 250 милиони луѓе за кои се проценува дека користат Твитер секој ден.
Таа бројка на претплатници би донела само 14,4 милиони долари годишно приход – истовремено загрозувајќи ги приходите од рекламите генерирани од супер корисници кои плаќаат за Twitter Blue кои ќе гледаат помалку реклами, компромис за кој беше предупреден во внатрешниот документ пред преземањето на Маск.
Маск напиша на Твитер дека новите претплатници ќе гледаат „Половина помалку реклами“. Маск и Твитер не одговорија на барањата за коментар за случувањата на Twitter Blue.
Илон Маск јавно се судира со се` поголем број вработени на Твитер за состојбата на платформата и отпушти барем еден од нив во твит, во невообичаено видлив знак на корпоративен хаос по неговото преземање на влијателната компанија за 44 милијарди долари. Во понеделникот тој влезе во конфликт со софтверскиот инженер Ерик Фронхофер на Твитер, кој заврши со твитирање на милијардерот „тој е отпуштен“, а Фронхофер потврди дека изгубил пристап до внатрешните системи на Твитер. Јавното раскинување дојде откако Фронхофер твитна докази кои сугерираат дека Маск „погрешил“ во врска со неговите тврдења дека Твитер работи, според зборовите на милијардерот, „супер бавно“ во различни земји.
Фронхофер изјави за Си-Ен-Ен во понеделникот вечерта дека дознал за отпуштањето кога еден пријател му го испратил твитот на Маск и рекол дека „никој не ми дошол ни од Твитер“. Фронхофер додаде дека бил „подготвен да се обиде“ под Маск и се опиша себеси како „во кампот кој чека прво да види како ќе биде“, но дека „сè што е објавено е вистина“. Тој ја опиша работата за Маск како „пореметено шоу“, а моменталната состојба на работите како чист „хаос“.
Маск ја купи платформата кон крајот на минатиот месец и оттогаш го собори раководството на Твитер, се назначи за извршен директор и отпушти половина од работната сила. Тој сега треба да најде начини да поттикне нови извори на приходи, бидејќи се очекува Твитер да должи околу 1 милијарда долари годишна камата – плус да ги врати инвестициите на многуте партнери на Маск.
Огласувачите веќе се покажаа претпазливи, нешто што се влоши минатиот месец кога Маск на Твитер објави напис исполнет со заговор за нападот врз сопругот на претседателката на Претставничкиот дом Ненси Пелоси, Пол Пелоси. Дебаклот Blue Verified, каде што беа имитирани некои големи брендови, само дополнително ја зголеми нивната загриженост.
Пост оваа недела објави дека лажниот твит со името и логото на Ели Лили можеби го чинел Твитер милиони, откако фармацевтскиот гигант ги паузираше трошоците за реклами на страницата. Други компании, вклучувајќи ги Џенерал Моторс, Фолксваген и Џенерал Милс, рекоа дека го прекинуваат рекламирањето откако Маск ја презеде власта – некои брендови дејствуваат заедно со повиците од групите за граѓански права да го сторат тоа.
Твитер, за разлика од многу други социјални мрежи, дозволува сексуално експлицитни слики. Многу од порнографски актери на Твитер ја користат страницата како врвна маркетинг алатка за да привлечат нови клиенти кои плаќаат, при што нивните прикажани имиња на Твитер ја рекламираат цената на претплатата на други платени сајтови, како што е OnlyFans, каде што ја прикажуваат својата содржина.
Твитер брза да лансира функција за платено видео што би можело да им дозволи на нивните клиенти да плаќаат на Твитер наместо на друго место, објави The Post претходно овој месец – иако внатрешното набљудување на страницата го означи производот како „висок ризик“. Претходниот производ на услугата за претплата фокусиран на содржини за возрасни беше одложен, пред Маск да го поседува Твитер, откако компанијата сфати дека не може да гарантира дека не го монетизира материјалот за сексуална злоупотреба на деца, објави Платформер во август.
Скоро 10 проценти од вкупните претплатници на Twitter Blue зборуваат за криптовалути на нивните профилни страници, вклучувајќи популарни крипто вести и сметки кои промовираат крипто инвестиции за кои тие предвидуваат дека ќе се зголемат, според прегледот на The Post. Една голема група на нови претплатници на Twitter Blue се десничарски инфлуенсери. Околу 150 сметки кои несразмерно комуницираат со најмалку пет истакнати десничарски инфлуенсери се регистрираа за да добијат потврда на овој начин.