ПОВЕЌЕ

    МАСК ПРИЗНА: Приходите од реклами на Твитер се преполовија, имаме финансиски загуби

    Време зa читање: 3 минути

    Илон Маск во саботата на Твитер откри дека, поради 50% пад на приходите од рекламирање и „голем товар на долгови“, платформата сè уште има негативен готовински тек. Сопственикот на социјалната мрежа твитна во саботата, како одговор на деловниот совет од следбеник: „Треба да постигнеме позитивен тек на пари пред да го имаме луксузот од било што друго“.

    Твитот е во целосна спротивност со неговиот тон во април, кога Маск изјави за Би-Би-Си дека платформата сега „отприлика е во позитива“ и дека повеќето нејзини огласувачи се вратиле.

    Приходите од реклами беа спорно прашање и тешка битка за страницата, откако орди на огласувачи побегнаа откако Маск ја презеде власта. Огласувачите беа загрижени за умереноста на содржината, масовните отпуштања и општата неизвесност за иднината на Твитер.

    Линда Јакарино, поранешен маркетинг директор на NBCUniversal, неодамна ја презеде функцијата извршен директор од Маск – тој веројатно се обложува на нејзиното рекламно искуство за да ги врати.

    „Њујорк тајмс“ објави дека приходите од рекламирање во САД на Твитер од петте недели од 1 април до првата недела од мај се намалени за 59% на годишно ниво, цитирајќи внатрешна презентација. (Си-Ен-Ен ја нема прегледано презентацијата.)

    Само 43% од најдобрите 1.000 огласувачи на Твитер заклучно со септември, месецот пред преземањето на Маск, сè уште се рекламирале на платформата заклучно со април, според податоците доставени до CNN од страна на пазарната разузнавачка компанија Sensor Tower минатиот месец.

    „Дефинитивно беше исклучително тешко“, рече Маск на настанот во живо на Twitter Spaces што Маск го организираше со Роберт Ф. Кенеди, Џуниор минатиот месец. „Во суштина, нашиот приход е намален за половина затоа што не ја минавме границата“. Тој додаде дека е „огромна борба Твитер да излезе од негатива“.

    И, откако неговата ривалска апликација, Meta’s Threads, надмина 100 милиони преземања помалку од една недела откако беше лансирана, Твитер е под зголемен притисок.

    Маск додаде различни мерки за намалување на трошоците или за барање пари на страницата, од давање сини ознаки со членство на Twitter Blue до ставање на Tweetdeck зад платежниот ѕид.

    Во четвртокот, Твитер објави дека креаторите на содржина ќе можат да добијат дел од приходите од рекламите на страницата, навидум за да поттикнат повеќе создавачи да се приклучат на страницата. За да се квалификуваат, креаторите мора да имаат Twitter Blue и да имаат најмалку 5 милиони импресии на нивните објави во секој од последните три месеци.

    Меѓу креаторите кои сега добиваат пари од Твитер: Ендрју Тејт, самопрогласениот „мазогинист“ онлајн инфлуенсер, кој беше обвинет во Романија под обвинение за трговија со луѓе, силување и формирање криминална банда.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично