ПОВЕЌЕ

    ЛУКСУЗНИОТ АВТОМОБИЛСКИ БРЕНД ИМА НОВО ЛОГО: Легендарната „мачка во скок“ скокна во новата ера

    Време зa читање: 3 минути

    Компанијата за производство на луксузни автомобили од Велика Британија, Јагуар, го претстави новото лого што го нагласува неговиот отмеен британски изговор додека преминува во „нова ера“ која ја нагласува нејзината претстојна линија на целосно електрични возила.

    Овој производител на автомобили кои се синоним за луксуз, со 102 – годишно искуство, го заменува своето поранешно лого, сјајно со сите големи букви, со ново што би требало да биде „моќна прослава на модернизмот“, објави компанијата во вторникот.

    Тоа е, исто така, малку помалку од американскиот „Jag-wahr“ и малку повеќе од традиционалниот „Jag-you-are“, како што се вели од другата страна на Атлантикот.

    Можеби најпознат по своите скапи тркачки автомобили и луксузни седани, Јагуар се соблече на еден модел во САД, теренецот F-Pace, и престана да продава автомобили целосно на британскиот пазар додека се обидува повторно да се измисли како електричен производител на возила.

    Првото електрично возило по повторното замислување на компанијата се планира да влезе во производство во 2026 година.

    Јагуарските букви во златна боја, дизајнирани со прилагоден фонт, се распоредени на растојание и со мали букви, освен „G“ и „U“, за кои компанијата вели дека го демонстрира „неочекуваното со беспрекорно мешање на големи и мали знаци во визуелна хармонија“.

    Други промени во брендирањето на Jaguar вклучуваат редизајнирано лого за мачки, наречено „Leaper“ („Скокач“)и нов монограм кој ги вклучува „J“ и „R“ во името на брендот. Car and Driver известува дека Leaper, кој ги краси своите автомобили веќе неколку децении, се елиминира во корист на значката.

    „Ова е преосмислување што повторно ја доловува суштината на Јагуар, враќајќи го на вредностите што некогаш го правеа толку сакан, но што го прави релевантен за современата публика“, рече Гери Мекговерн, главен креативен директор на Jaguar Land Rover, во соопштението за печатот.

    Тој дури се шегуваше на прес-конференција дека Јагуар „не ги шмркаше белите работи – ова е реално“, според Car Dealer Magazine.

    Како ќе изгледа целото ново брендирање на автомобилите ќе биде претставено на настанот на Неделата на уметност во Мајами на 2 декември.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично