Ако неодамна ги следевте вестите на социјалните мрежи, со право ќе мислите дека сите апликации полудеа поради кризи на идентитетот. Instagram сака да биде TikTok, BeReal и Snap сите во едно, Snap и YouTube сакаат да бидат TikTok, а BeReal едноставно сака да биде оставен сам да си го прави своето. Сето тоа е толку исцрпувачки. И сега, во дополнителен пресврт на повеќекратно растројство на личноста, TikTok штотуку додаде своја функција слична на Instagram наречена Photo Mode.
Ажурирањето на Photo Mode им овозможува на корисниците на TikTok да споделуваат повеќе фотографии во објава, заедно со натписи до 2.200 знаци. Фотографиите се прикажуваат во формат на рингишпил, со една слика по друга. Другите корисници можат да поминат низ рингишпилот со свое темпо.
Новите објави на фотографии, кои исто така може да прикажуваат музика, ќе се појавуваат на страницата For You на корисниците заедно со видеата. Во објавата на блогот, TikTok вели дека се надева дека режимот на фотографија, во комбинација со неодамна зголемениот број на знаци, ќе им овозможи на креаторите „да се изразат себеси и подлабоко да се поврзат со другите“.
Режимот на фотографија искрено се чини дека функционира многу како објавите на рингишпилот на Инстаграм кои овозможуваат да се прелистаат до 10 слики. Сепак, според Mashable, луѓето веќе го користат само за да рециклираат содржина од конкурентни сметки на социјалните медиуми, како што е, да, Instagram.
Оваа континуирана хомогенизација на социјалните медиуми може да сигнализира нејзина пропаст. Ако не постои ништо што го прави некој од нив различен еден од друг, зошто би ги користеле? Кога доминира со времето на корисниците е нивниот главен бизнис модел, претпоставувам дека е неизбежно тие да се обидат да го искористат секој трик за да ги закачат своите корисници. Сепак, не можам да не помислам дека тоа ќе биде нивен пад. Волстрит Џурнал неодамна објави дека TikTok сè уште многу ги надминува Instagram Reels во дневното време на гледање, а неодамнешното тајно протекување се чини дека покажува дека ангажманите на Reels имаат проблеми. Но, ова е веројатно првпат TikTok да го копира Instagram назад.
Дали тоа може да биде затоа што имаше бурни реакции поради тоа што Инстаграм станува сè повеќе фокусиран на видеото? YouTube прилично успешно ја инкорпорираше функцијата за стил на приказни, плус видео со кратки форми. Сепак, таа никогаш не се оддалечила од својата првобитна премиса. И мислам дека тоа е клучот. Едно е да се натпреваруваш и да се развиваш, но сосема друго кога целата поента на апликацијата се менува од нејзината првобитна точка. Инстаграм беше за фотографии, а сега не е. TikTok беше за кратки видеа и сега прави фотографии.
Да, ќе биде интересно да се види како ова ќе се одвива на подолг рок. На крајот на краиштата, мислам дека почнуваме да гледаме дека овие апликации всушност не се толку одлични за да ги користиме во огромни количини. Дури и за деловна употреба, повеќето луѓе што ги познавам кои водат мали бизниси се чувствуваат должни да објавуваат на сите социјални апликации, но гледаат многу малку поврат на инвестицијата. Со други зборови, повеќето од нивните клиенти или клиенти доаѓаат од други текови, освен од социјалните медиуми.
Додека апликациите за социјалните медиуми се борат за вашето внимание, мислам дека ќе го користам моето време во реалниот свет поминувајќи време со вистински луѓе. Инстаграм и други можат да го копираат тоа ако им се допаѓа!