BYD ќе влезе во брзорастечката класа на мали електрични возила со батерии со технолошки фокусиран, попростран дериват на Seagull – неговиот најпродаван BEV во Кина – со почетна цена под 20.000 евра, пишува Autonews.
Dolphin Surf, кој е 210 центиметри подолг од Seagull, ќе се натпреварува со целосно електрични модели како што се Renault 5 E-Tech, Peugeot e-208 и Citroën e-C3. Наскоро во сегментот ќе се приклучат и модели како Fiat Grande Panda и Volkswagen ID2.
Продажбата на BEV во европскиот сегмент на мали автомобили се дуплираше на 46.893 во првиот квартал, според истражувачот на пазарот Dataforce.
Производителите на автомобили се тркаат да донесат на пазарот попристапни BEV, целејќи кон категориите под 25.000 и под 20.000 евра. Досега, Stellantis го постигна тоа со e-C3 и електричната верзија на Opel/Vauxhall Corsa.
Оваа година се очекува верзија на e-C3 за помалку од 20.000 евра, додека е можно да се добие TO3 од партнерот на Stellantis во заедничкото вложување, Leapmotor International, за помалку од 18.000 евра во Франција, според веб-страницата на компанијата.
До крајот на јуни, BYD ќе ја продава основната верзија на Dolphin Surf во Германија за 19.900 евра. Од јули, почетната цена на автомобилот на најголемиот пазар во Европа ќе биде 22.900 евра. „Поминавме многу месеци одговарајќи на прашања за овој автомобил и знаеме колку е голема побарувачката за прифатливи електрични автомобили во Европа“, изјави извршниот потпретседател на BYD, Стела Ли.
„Уверени сме дека Dolphin Surf, со својата мешавина од оригинален дизајн, практична корисност, димензии подготвени за град, живи перформанси и супериорна технологија, ќе им се допадне на клиентите кои сакаат возило кое е лесно за движење низ градот, но не прави компромис со карактеристиките“, рече Ли.
„Галеб“, чија почетна цена е околу 8.600 евра, беше најпродаван целосно електричен автомобил во Кина во април со обем од 55.028 возила, според Кинеската асоцијација на патнички автомобили. Од неговото деби во 2023 година, BYD продал 930.000 единици од својот основен електричен модел низ целиот свет.
Глобалната експанзија на „Галеб“, кој се продава како „Долфин Мини“ во Мексико, беше внимателно следена од конкурентите на BYD поради квалитетот на изработка, дизајнот и технологијата.
BYD, исто така, става акцент на технологијата и додатоците на „Долфин Сурф“.
Основниот модел има 10,1-инчен ротирачки инфозабавен систем на допир како стандард на сите нивоа на опрема, со достапни Apple CarPlay, Android Auto и гласовен асистент „Hi BYD“ на BYD. Корисниците можат да ги контролираат климата и навигацијата со гласовни команди.
Сите модели доаѓаат со напредни системи за помош на возачот кои вклучуваат адаптивен темпомат, предупредување за напуштање на лента и автоматско сопирање во итни случаи. Друга стандардна карактеристика е интелигентната контрола на долгите светла.
Автомобилот нуди влез без клуч и може да се отклучи со телефон или паметен часовник. Dolphin Surf, исто така, поддржува излезна моќност од возило до товар, овозможувајќи до 3,3 киловати електрична енергија да се снабдува однадвор – доволно за напојување на уреди како што се лаптопи или апарат за кафе.
Врвната варијанта Comfort вклучува додатоци како што се камера од 360 степени, бришачи со сензор за дожд, греење на седиштата и безжично полнење – карактеристики што почесто се среќаваат кај поголемите или поскапите возила.
Внатрешноста на возилот вклучува седишта направени од веганска кожа и има 20 прегради за складирање.
Со Dolphin Surf, BYD ќе го зголеми своето европско портфолио на осум целосно електрични модели и 10 вкупно, а другите два се plug-in хибриди.
BYD ГО ШИРИ ПРОИЗВОДСТВОТО ВО ЕВРОПА
BYD го проширува своето европско присуство со две фабрики. Првата, во Унгарија, е закажана да започне со производство во октомври. Фабрика во Турција ќе произведува модели за Европа и ќе се отвори во 2026 година.
Dolphin Surf ќе се нуди во три варијанти: Active, Boost и Comfort.
Active: батерија од 30 киловат-часови, електричен мотор од 65 kW (87 КС), WLTP опсег од 220 километри, од 0 до 100 км/ч (0 до 62 милји на час) за 11,1 секунди; почетна цена на германскиот пазар од 19.900 евра до 1 јули, потоа 22.900 евра
Boost: батерија од 43,2 kWh, електричен мотор од 65 kW, WLTP опсег од 322 километри, од 0 до 100 км/ч за 12,1 секунди поради додадената тежина на батеријата; Почетна цена на германскиот пазар 22.490 евра до 1 јули, потоа 26.990 евра
Confort: батерија од 43,2 kWh, електричен мотор од 115 kW (154 КС), WLTP опсег од 322 километри, од 0 до 100 км/ч за 9,1 секунда; почетна цена на германскиот пазар 24.990 евра до 1 јули, потоа 30.990 евра
Сите верзии имаат погон на предните тркала и максимална брзина од 150 км/ч.
BYD изјави дека поголемата батерија од 43,2 kWh обезбедува WLTP-сертифициран опсег од 507 километри во градско возење.
Автомобилскиот производител изјави дека очекува Dolphin Surf да им се допадне на млади професионалци, семејства и еколошки настроени возачи кои бараат способен и поврзан BEV, дизајниран за живот во град.
Должината на „Долфин Сурф“ е 3.990 милиметри (во споредба со „Галеб“ кој е долг 3.780 милиметри), ширината е 1.720 милиметри и висината е 1.590 милиметри. Меѓуоскиното растојание од 2.500 милиметри, во комбинација со рамниот под на малиот автомобил и е-платформата 3.0 на BYD, резултира со голем волумен во внатрешноста и флексибилност на товарниот простор, соопшти производителот на автомобили. Со склопени задни седишта, капацитетот на багажникот во „Долфин Сурф“ е 1.037 литри. Со подигнати седишта, багажникот е 308 литри.
(Фото: Autonews)