Неколку дена откако на социјалните мрежи си разменија закани и покани за тепачка „во кафез“, двајцата технолошки мултимилијардери не попуштаат околу идејата да ги вкрстат тупаниците. Веќе со денови технолошката планета и светот на спортот се прашуваат дали двајцата милијардери навистина ќе се соочат еден со друг во тепачка во кафез. Токму Маск, извршниот директор на Tesla ја упати поканата на Twitter, социјалната мрежа што ја купи за 44 милијарди долари минатиот октомври. Цукерберг, извршниот директор на Мета платформи, пак, го прифати предизвикот на Инстаграм, една од платформите во неговата империја на социјалните медиуми.
„Јас сум подготвен за натпревар во кафез ако тој е, lol“, рече Маск на 20 јуни, вознемирен од она што го гледа како Цукерберг се обидува да ја контролира индустријата на социјалните медиуми нудејќи речиси сè што нудат конкурентите, овозможувајќи му практично да преземе преку пазарот за онлајн-рекламирање.`
Иако многумина потсетуваат на тоа дека газдата на Мета веќе со години интензивно тренира бразилска варијанта на џиу-џитсу, а пред неколку месеци дури и победи на својот прв меѓународен натпревар, тренерот за мешани боречки вештини на Марк Цукерберг е далеку од сигурен дека извршниот директор на Мета ќе победи во борбата со Илон Маск.
Цукерберг има кажано во јавноста дека почнал да се занимава со ММА бидејќи бара постојан фокус. Цукерберг тренира со професионалниот ММА борец Каи „Шедоу“ Ву од септември минатата година. Разгледувајќи ја планираната пресметка на Цукерберг со извршниот директор на Тесла, Ву изјави за Форбс: „Мое е само да доаѓам на тренинзи и да ги реализирам. Можам само да зборувам за тоа колку напорно работи“.
Ву, 27, додаде: “Тој работи навистина напорно. Тој е навистина убаво момче да бидам искрен со вас. Не сум сигурен како ќе се одвива борбата, па не сакам да шпекулирам, но јас сум како тебе , јас сум како „колку е ова лудо?“
МАСК НЕ ЈА ИЗДРЖА ПРОВОКАЦИЈАТА
Иако беше очигледно дека Маск не можеше да се воздржи од отровни коментари кога слушна дека Мета планира да лансира ривалска платформа на Твитер наменета за микроблогирање, тој на почетокот делуваше дека само се шегува кога го предизвика Цукерберг на тепачка во кафез. Но, откако газдата на Мета на неговата шега одговори со порака на Инстаграм „Испрати ми локација“, Маск истиот ден му одговори со „Вегаски октагон“, посочувајќи ја популарната арена за боксерски и други типови на мечови со боречки вештини на Ultimate Fighting Championship во Лас Вегас како локација.
Изгледите да се видат двајца од најпознатите светски милијардери соочени еден спроти друг со тупаници создава огромна возбуда на социјалните мрежи, каде што се избираа страни и требаше да се ставаат облози. Но, останува прашањето: дали оваа борба навистина ќе се случи или тоа е само начин двајцата милијардери да се тролаат меѓу себе?
„Јас ја откажав борбата, само сè уште не сум им кажала. Но, ќе продолжам да зборувам дека борбата е откажана, за секој случај…🤨“, коментираше Маје Маск, мајката на милијардерот на 22 јуни на Твитер.
И, додека возбудата поради физичката пресметка меѓу нејзиниот син и Цукерберг продолжи да расте, Меј повторно се обиде да ја намали возбудата предлагајќи „само вербална пресметка“. “По три прашања. Победуваат најсмешните одговори. Кој се согласува?” предложи таа на 23 јуни.
Но, 24 часа подоцна, нејзиниот син штотуку го уби овој предлог, изговарајќи зборови кои ќе ги израдуваат неговите милиони фанови и ентузијасти за боречки вештини ширум светот. Тепачката во кафез со Цукерберг може да се случи, штотуку изјави техно кралот. „Тоа навистина може да се случи“, рече Маск на 24 јуни, на прашањето за неговите размислувања за борбата во кафез за време на аудио интервју во живо на Twitter Spaces, со новинарката на Блумберг, Ешли Венс.
Тој посочи дека сè уште не почнал да тренира за оваа борба, но дека ќе тренира, доколку таа се одржи. „Па, сè уште не сум почнал да тренирам“, рече Маск, но „ако тоа се случи, ќе тренирам“.
Откако го предизвика Цукерберг, Маск откри дека вежбал џудо и улични борби. „Имам тренирано џудо, киокушин (фул контакт) и без правила за улични борби“, рече тој на 23 јуни.
Што се однесува до Цукерберг, тој влезе во џиу-џитцу приказната за време на заклучувањето на Ковид-19. Минатиот месец освои два медали во бразилската боречка вештина. Поради тоа, многумина веруваат дека тој би имал предност на таков натпревар.
„ДВАЈЦАТА СЕ МРТВИ СЕРИОЗНИ – БОРБА ЌЕ ИМА“
Претседателот на УФЦ , Дејна Вајт, рече дека разговарал со Илон Маск и Марк Цукерберг по телефон 1,5 часа – и дека и двајцата се „мртви сериозни“ во врска со борбата. Вајт посочи дека веќе се во „рана фаза“ на планирање како да се бори. „Ова би била најголемата борба досега во историјата на светот, поголема од било што било досега направено“, рече Вајт. „Тоа ќе ги сруши сите рекорди за плаќање по гледаност“.
Стандардното шоу на УФЦ за плаќање по преглед чини 80 долари, но Вајт рече дека ќе наплати 100 долари за борбата Маск-Цукерберг. Вистинскиот рекорд на плаќање по преглед е борбата помеѓу Конор Мекгрегор и Флојд Мејведер во 2017 година.
Таа борба генерирала повеќе од 600 милиони долари приход, според Вајт, кој верува дека борбата Маск и Цукерберг ќе постави нов рекорд.
Маск е најбогатиот човек во светот со нето богатство проценето на 230 милијарди долари заклучно со 23 јуни, според индексот на милијардери на Блумберг, додека Закерберг е рангиран на 10-тото место, со нето богатство од 105 милијарди долари.
Ривалството меѓу двајцата технолошки милијардери се искристализираше во последните недели околу „Проект 92“ или „Барселона“. „Проектот 92“, наводно, е платформа што Мета ја развива за суштински да го отслика Твитер. Се вели дека апликацијата им овозможува на креаторите да имаат разговори со својата публика и колеги, користејќи максимум 500 знаци заедно со врски, фотографии и видеа што може да се прикачат. Корисниците исто така ќе можат да се вклучат во објавите преку одговори, допаѓања и повторно објавување.
Креаторите ќе можат да ги поврзат своите сметки на Инстаграм со новата апликација и да ги донесат своите следбеници, како и нивните биографии, рачки и проверки.
Ова значи дека Мета станува централизиран ентитет на социјалните медиуми, со тоа што има копија од другите апликации за социјални медиуми во својот екосистем.
Инстаграм, на пример, се бори со TikTok со Reels, кој се фокусира на видео содржини во кратки форми. Тоа е суштината на идентитетот на TikTok. Сето ова му овозможува на Мета да собере голем дел од пазарот на онлајн рекламирање.