Во обид да ги задржи работите потранспарентни и безбедни на платформата, Instagram воведува нови опции за проверка на возраста. Почнувајќи од денеска, корисниците во САД ќе треба да достават идентификација за да ја користат услугата. Ова може да се направи на многу начини, но како дел од неговиот нов процес, корисниците ќе можат да поднесат видео селфи снимка или ќе можат да побараат од заедничките пријатели да гарантираат за нивната возраст. Компанијата соработува со Yoti за верификацијата, која е специјализирана за онлајн проверка на возраста.
Фирмата ги имплементира овие нови методи за верификација за да се осигура дека на корисниците на платформата им се дава искуство соодветно на возраста. Ова може да вклучува „стандардно внесување на приватни сметки, спречување на несакани контакти од возрасни лица што не ги познаваат и ограничување на опциите што ги имаат огласувачите да дојдат до нив со реклами“.
Има и нова функција каде што возраста на корисникот може да се потврди со користење на видео селфи, тие исто така објавија дека соработуваат со Yoti за проверка на возраста.
„Почнувајќи од денес, тестираме нови опции за луѓето на Инстаграм за да ја потврдат нивната возраст, почнувајќи од луѓето со седиште во САД. Ако некој се обиде да го уреди својот датум на раѓање на Инстаграм од помлади од 18 до 18 години или повеќе, ќе бараме од него да ја потврди својата возраст користејќи една од трите опции: да ја постави својата лична карта, да сними видео селфи или да побара од заедничките пријатели да проверете ја нивната возраст. Го тестираме ова за да можеме да се увериме дека тинејџерите и возрасните се во вистинското искуство за нивната возрасна група, соопшти компанијата.
Бараме луѓето да имаат најмалку 13 години за да се пријават на Инстаграм. Во некои земји нашата минимална возраст е повисока. Кога знаеме дали некој е тинејџер (13-17), му обезбедуваме искуства соодветни на возраста, како што се неисполнување на приватни сметки, спречување на несакани контакти од возрасни кои не ги познаваат и ограничување на опциите што ги имаат огласувачите да дојдат до нив со реклами, велат од Инстаграм.