Шест месеци пред неговото прво патување, огромниот нов брод на Royal Caribbean, Icon of the Seas, веќе предизвикува голем одзив. Бродот, наводно, е пет пати поголем од Титаник, може да се пофали со 20 палуби, осум „населби“, минијатурен Централ парк – и вистинска армија на онлајн мразители.
Компанијата сопственик на најголемиот крузер на светот, Royal Caribbean има намера да ја освои титулата на најголемиот брод за крстарење во светот со својата Icon of the Seas, која треба да биде пуштена во продажба во јануари 2024 година. Масивниот брод за крстарење комбинира различни видови одмори, од одмори на плажа, понуда од луксузни одморалишта и авантури во забавен парк, се на едно место. Изграден во Турку, Финска, може да прими 5.610 гости, тежи 250.800 тони, има 20 отворени палуби и има шест лизгачи на вода, седум базени, девет џиновски џакузи базени, 2.805 кабини и 365 метри во должина.
Пред очекуваното деби во јануари 2024 година, Royal Caribbean веќе ја заврши својата почетна рунда на тестирања на вода. Во јуни 2023 година, Иконата на морињата го започна своето прво патување во отворен океан. По четири дена тестирање на неговите технологии и опрема, вклучувајќи ги главните мотори, трупот, системот за сопирање, управувањето и нивото на бучава и вибрации, бродот се врати во бродоградилиштето Мејер Турку каде што се конструира.
ЛУКСУЗЕН РЕСОРТ НА ВОДА
Како што наведува Royal Caribbean, оживување на идејата за најголемиот брод за крстарење во светот е монументален потфат кој вклучува над 2.000 специјалисти, поминува стотици милји, користи четири шлепери со тежина од 37 до 67 тони и бара над 350 часа работа. Следниот чекор во патувањето ќе биде вториот круг морски испитувања закажани за подоцна во 2023 година, што ќе доведе до неговата голема инаугурација во Мајами во јануари 2024 година.
Royal Caribbean Icon of the Seas поставува осум населби за гостите да ги истражат со пет од нив фокусирани на водена авантура. Најголемиот брод за крстарење во светот нуди различни искуства за туристите, почнувајќи од островот Thrill, кој има рекорден воден парк со возбудливи тобогани. Скокањето на островот Чил обезбедува повеќе базени со прекрасен поглед на океанот и бар за пливање за гостите.
Сурфсајд е област погодна за семејството со активности за мали деца, додека The Hideaway нуди затскриен рај со бесконечен базен. Во AquaDome, гостите можат да уживаат во поглед на океанот, водопад и живописни опции за забава. Иконата на морињата ги задржува препознатливите населби на Royal Caribbean, со шеталиштето на Royal Caribbean кое сега може да се пофали со поглед на океанот од подот до таванот и нуди над 15 опции за јадење, кафулиња, барови и салонки. Централ Парк станува уште поживописен и бујна, преполн со зеленило и дополнителни опции за јадење и забава.
Најголемиот брод за крстарење во светот го прошири и Suite Neighborhood каде сместувачките капацитети се наоѓаат на четири палуби, вклучително и приватна палуба за сончање со базен, џакузи и трпезарија. Омилени што се враќаат ги вклучуваат Lost Dunes, обновено искуство со мини голф, Adrenaline Peak за љубителите на качување по карпи и Absolute Zero, најголемата ледена арена во Кралската карипска флота.
Royal Caribbean дизајнираше 28 различни типови на соби за да се грижи за секој тип на туристи. Има нови распореди специјално создадени за семејства со различни големини, кои нудат функции како градинки за деца, па дури и градска куќа на три ката. Собите обезбедуваат поглед на океанот, вклучувајќи ги и суперлуксузните Sunset Corner апартмани и панорамски поглед на океанот во AquaDome. Иконата на морињата, најновиот брод на Royal Caribbean, исто така ќе се напојува со технологија на горивни ќелии и течен природен гас (LNG), што ќе го направи еколошки.
Icon of the Seas ќе плови во текот на целата година по своето деби во јануари 2024 година, нудејќи им седумдневни одмори на Карибите на гостите од Мајами. Секое крстарење ќе вклучува посета на приватната дестинација на островот Royal Caribbean, Perfect Day во CocoCay, каде што гостите можат да уживаат во повеќе тобогани во воден парк, релаксирачки кабани на плажа и други видови авантури. Најголемиот брод за крстарење во светот се очекува да вклучи и други постојки на својот пат како Козумел, Мексико; Филипсбург, Сент Мартен; и Роатан, Хондурас.
И покрај тоа што инаугуративното патување на крстарењето е речиси распродадено, што укажува на високата побарувачка за чудниот нов брод, има цела популација корисници на социјалните мрежи кои сметаат дека монструозниот брод предизвикува вознемиреност – особено во светлината на фаталната експлозија на Титан минатиот месец.
Корисниците на Твитер се појавија на платформата за да го споделат својот презир кон големиот брод, а некои го нарекуваат „пекол на вода“ или „човечка лазања“. Друго лице ја нарече „верзија на Candy Crush“ на подземниот свет во „Silo“, дистописка драмска серија на Apple TV+.
Елизабет Мореј, психолог и потпретседател на клинички операции во Алма, изјави за HuffPost дека рендерот може да биде вознемирувачки за луѓето. „Како човечки суштества, силно сме обврзани да внимаваме на нашата безбедност“, изјави таа за HuffPost. „Ние интуитивно сакаме да чувствуваме дека би можеле да избегаме од закана доколку ни треба, и има многу препознатливи закани за нашата безбедност што би можеле да бидат предизвикани од оваа слика“.
Фотографиите од бродот за крстарење, направени од Brittany Chang од Insider, покажуваат значително поублажена верзија од претходните верзии. Royal Caribbean помина неколку денови извршувајќи „прелиминарни тестови“ за да се осигура дека бродот е подготвен за пловидба.
ШТО, АКО СЕ СУДРИ СО САНТА МРАЗ, КАКО ТИТАНИК?
Icon of the Seas во моментов треба да плови на Карибите, што значи дека нема да наиде на мраз. Но, дури и ако во иднина се користи во област каде што би можело да има мраз, сепак е неверојатно ретко кога брод за крстарење денес удри во санта мраз. Сепак не е невозможно.
Во 2007 година, во инцидентот што „Њујорк тајмс“ го нарече „модерен Титаник“, мал брод за крстарење удри во мраз, предизвикувајќи дупка со големина на тупаница која пушти вода во моторната соба и предизвика прекин на струјата. 154-те луѓе на бродот мораа да се евакуираат со чамци за спасување и сплавови.
Минатата година, брод на норвешката линија за крстарење удри во санта мраз додека патуваше низ густа магла во близина на Алјаска, предизвикувајќи доволно штета за да се скрати патувањето и да се откаже друго патување за да може да биде подложен на поправки.
Но, не беше ниту катастрофа од размери на Титаник.
Експертот за крстарење Стјуарт Чирон, попознат како The Cruise Guy, изјави за USA Today дека минатогодишниот инцидент бил „исклучително редок“. Додека бродовите за крстарење може повремено да стапат во контакт со мраз, Chiron рече дека е невообичаено бродот да има физичко оштетување или да ги промени своите планови како резултат.
Бродовите за крстарење се потпираат на радарска технологија и сателитски мониторинг за да избегнат судири со ледени брегови. Подобрувањата во ГПС и патролите со авиони на океаните, исто така, го направија пловењето по морињата побезбедно, но сепак постои мал ризик. За среќа, бродовите за крстарење денес се подобро подготвени за катастрофа.