Jaguar Type 00 (Zero Zero), долго ветеното концептуално купе кое воведува целосно нов стил на дизајн во 90-годишната марка и го дава тонот за неговата гама на целосно EV што ќе се појави во салоните од 2026 година.
Концептниот автомобил е купе со фиксна глава со две врати, каросерија за која ни е кажано дека нема да се произведува. Но, можеби е вешто избрано затоа што го повторува изгледот на Jaguar E-Type од 1961 година, автомобилот кој речиси сите го наведуваат како лидер на претходниот голем скок напред во дизајнот на Jaguar.
Упатените во компанијата велат дека големината, пропорциите и, пред сè, неговиот стил на дизајн на концептното купе се „многу блиску“ до првиот сериски автомобил од следната генерација на марката: блокаден супер-GT конкурентен на Porsche Taycan, кој беше сликан на тестирање претходно овој месец. Тој автомобил и неговиот радикален стил првпат беа откриени од Autocar во 2023 година, а концептот Type 00 покажува колку беа прецизни нашите извори.
Ова ќе биде првиот од трите модели што ќе бидат лансирани во рок од околу една година меѓу нив на новата наменски дизајнирана архитектура JEA. Таа платформа, проценува Jaguar, ќе понуди досег до 430 милји и можност за додавање 200 милји со 15 минути полнење. Ова би сугерирало дека енергијата се црпи од батерија поголема од 100 kWh, но Jaguar допрва треба да ја потврди големината на пакетот.
Овој концепт, откриен на 2 декември на Неделата на уметноста во Мајами, е производ на исцрпен процес што ги наведе дизајнерите да произведат 13 модели со целосна големина на пат, а неговата зрелост покажува. Сите беа авангардни, според шефот за дизајн Гери Мекговерн.
Неговото име, кое го повторува зборот „Тип“ што се користи за толку многу големи Јагуари, исто така сугерира дека идната номенклатура нема да се оддалечи премногу од минатото.
Иако Type 00 е автомобил со две врати со диедрални врати со шарки нанапред и изграден на меѓуоскино растојание пократко од производството, тој ни кажува многу за претстојниот салон. Веќе знаеме дека ова е низок, жилав автомобил во стариот калап на Јагуар, со гребен покрив, долго меѓуоскино растојание и уникатно долга хауба.
Тоа е исто така еден од новиот бран автомобили што го отфрлаат тешкото и фундаментално бескорисно задно стакло и користат двојни странични камери и дигитален ретровизор како оној што го нуди Defender.
Обликот на типот 00 е дефиниран со долги, сигурни линии кои изразуваат прекрасни, раскошни пропорции, според неговиот производител. Модернистичките површини се прилично едноставни, на места речиси рамни, но тие вклучуваат елегантни сложени криви каде што е потребно.
Целокупниот ефект е смелоста – клучна цел на дизајнерите – но сепак површинските и ретките детали носат впечатоци на софистицираност и воздржаност, како што му доликува на Jaguar што се продава по 120.000 фунти, што е повеќе од двапати поскапо од појдовната генерација на Jag.
Иако Type 00 е автомобил со две врати со диедрални врати со шарки нанапред и изграден на меѓуоскино растојание пократко од производството, тој ни кажува многу за претстојниот салон. Веќе знаеме дека ова е низок, жилав автомобил во стариот калап на Јагуар, со гребен покрив, долго меѓуоскино растојание и уникатно долга хауба.
Тоа е исто така еден од новиот бран автомобили што го отфрлаат тешкото и фундаментално бескорисно задно стакло и користат двојни странични камери и дигитален ретровизор.
Обликот на типот 00 е дефиниран со долги, сигурни линии кои изразуваат прекрасни, раскошни пропорции, според неговиот производител. Модернистичките површини се прилично едноставни, на места речиси рамни, но тие вклучуваат елегантни сложени криви каде што е потребно.
Целокупниот ефект е смелоста – клучна цел на дизајнерите – но сепак површинските и ретките детали носат впечатоци на софистицираност и воздржаност, како што му доликува на Jaguar што се продава по 120.000 фунти, што е повеќе од двапати поскапо од појдовната генерација на Jag.