ПОВЕЌЕ

    ФОЛКСВАГЕН ПРЕД ОДЛУКА ДА ЗАТВОРИ ФАБРИКИ ВО ГЕРМАНИЈА: Речиси сигурно 15 илјади работници остануваат без работа

    Време зa читање: 4 минути

    Компанијата Фолксваген, која е најголемиот германски работодавец, размислува за затворање на две или три фабрики и укинување на најмалку 15.000 работни места во Германија во наредниве неколку месеци, бидејќи се бори против тешката конкуренција, објави весникот Форчјун.

    Аналитичарите на Jefferies го дадоа истото предвидување откако одржаа тридневни разговори со претставници на VW, пишува Инвестопедиа.

    Фолксваген е во неволја, а со тоа и неговите вработени. Производителот на автомобили е круната на Германија – најголемата компанија во земјата и најзначајниот приватен работодавач. Откако Фолксваген објави можно затворање на погоните на почетокот на овој месец, раширената работна сила на компанијата е потресена. Гигантот со седиште во Волфсбург, исто така, го повлече своето историско ветување за безбедност на работното место, изложувајќи голем број работници на изгледите дека набргу ќе ги загубат своите работни места.

    На почетокот на овој месец, извршниот директор на групацијата Фолксваген, Оливер Блуме, предупреди дека производителот на автомобили треба да преземе драстични чекори за да остане конкурентен.
    Volkswagen (VWAGY) може да биде подготвен да намали најмалку 15.000 работни места, во обид да ги намали трошоците додека се бори против силната конкуренција.

    Околу 120.000 од 200.000 вработени на марката Фолксваген се со седиште во Германија.

    Конкретно во Волфсберг, половина од местата на надзорниот одбор ги држат претставници на трудот, што би можело да ги промени одлуките во корист на синдикатот. Сепак, аналитичарите рекоа дека за затворањето на фабриките на Фолксваген можеби нема да биде потребно одобрение од надзорниот одбор, што може да доведе до можно обезбедување до 4 милијарди евра трошоци за затворање, напиша Џеферис во својата белешка по разговорите со директорите на Фолксваген во Северна Америка.

    Менаџментот, велат аналитичарите, „ни даде убедување дека не постои план Б што би го исклучил намалувањето на капацитетот и дека одлуките би можеле да доведат до одредби во опсег (3 милијарди евра-4 милијарди евра) како уште во Q4“.

    Џеферис додава дека VW размислува за затворање помеѓу два и три објекти, при што се разгледуваат четири до пет локации во Германија. Тоа би значело дека производителот на автомобили ќе произведува 500.000 до 750.000 единици помалку.

    Аналитичарите тврдеа дека синдикатите ќе бидат под притисок да постигнат нови договори додека компанијата е во позиција да принуди кратење на работните места. Тие истакнаа дека и покрај тоа што постои ризик од прекини на фабриката, „синдикатите можат да штрајкуваат само со плата, а не затворање на погони или отпуштања доколку вторите не се договорно заштитени“.

    VW се мачи во последно време бидејќи се соочи со посилна конкуренција, вклучително и од увозот на кинески електрични возила (EV). На почетокот на овој месец, главниот извршен директор (извршен директор) на групацијата Фолксваген, Оливер Блуме, предупреди дека ќе бидат потребни големи кратења на трошоците и дека производителот на автомобили треба да „дејствува решително“ за да остане конкурентен.

    Додека Volkswagen се справува со растечката конкуренција за своите автомобили и зголемувањето на трошоците, компанијата се расправа со својот синдикат за тоа како би можела да спроведе некои од промените околу затворањето на фабриките и заканите за работните места како резултат на тоа, особено откако Фолксваген ја укина својата тридецениска одредба за заштита на работните места.

    Најдобриот европски производител на автомобили ја бранеше својата одлука додека се обидува да ја постигне целта за намалување на трошоците од 10 милијарди евра, објавена минатата година. Финансискиот директор на Фолксваген, Арно Антлиц, исто така ја истакна неверојатната разлика во тоа како компанијата не можеше да направи толку многу автомобили за да го оправда својот фабрички капацитет.

    „Ние (Групата Фолксваген) сме најголемиот производител со околу една четвртина од пазарниот удел во Европа. Ни недостасуваат околу 500.000 автомобили, што е еквивалент на околу 2 фабрики“, рече тој претходно овој месец кога им се обрати на вработените во седиштето на компанијата. според Ројтерс „И тоа нема никаква врска со нашите производи или лоши продажни перформанси. Пазарот едноставно повеќе го нема“.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично