Да, Ферари оди на електричен погон и тоа може нема да им се допадне на обожавателите на спортските автомобили. Но, италијанскиот производител на суперавтомобили нема да биде сам, Porsche и Bugatti исто така ќе го повикаат истиот производител на електрични мотори, Rimac.
Ферари е еден од брендовите со многу голема база на фанови, што не треба да има Ферари за да го сака брендот. Обожување кое понекогаш може да ја спречи желбата на италијанскиот производител за иновација. Електричната енергија се разгледуваше долго време, но беше потребен совршен производител на мотори. Ферари го најде, тоа ќе биде Римац.
За оние кои не се запознаени со Римац, еве брзо резиме. Компанијата е основана во 2009 година со цел да направи револуција во електричните хиперавтомобили. Во 2020 година тие го ослободуваат Rimac Nevara, тесно сурфајќи со 2000 коњски сили. Следната година, Римац се спои со Bugatti, со удел од 55%. Денес тоа е производителот „Bugatti Rimac“. Треба да знаете и дека Porsche, дел од групацијата Volkswagen, поседува 45% од Rimac.
Од друга страна, за Ферари тоа е чисто избор на перформанси и квалитет на моторот. Тој треба да го опреми следниот автомобил на италијанскиот производител до 2025 година. Тој веќе се претставува како наследник на познатиот LaFerrari.
ДИЗАЈНОТ НА РИМАЦ
Римац има многу важна улога во дизајнот на идното електрично возило на Ферари. Производителот на моторот очигледно треба да се погрижи за целата моторизација, но и за компонентите околу електрификацијата. На Римац му е доверена тешката задача да се грижи за инверторот и конверторот што ги снабдуваат батериите, за што ќе бидат одговорни и тие. Ладењето ќе биде и нивна одговорност да го конципираат.
Пристап кој покажува вистинска промена во компанијата на Ферари. Во минатото беше тешко да се замисли автомобил од италијанската марка делумно дизајниран од друг производител. Обратно, од друга страна, често се случувало. Моторите на Ферари се наоѓаат во многу модели, вклучително и во Fiat, со величествениот Fiat Dino.
Двата производители на луксузни автомобили ќе имаат и електричен погон со потпис Rimac. Овој пат има помалку изненадувања бидејќи за Бугати се работи за истата компанија и дека Porsche поседува значителен дел од Римац.
Германскиот производител треба да го повика Римац за својот следен хибрид Porsche 911, пред да се пресели во 2030 година на целосно електричниот 998. Тоа ќе биде првиот електричен 911 во историјата на производителот.
На страната на Бугати, идејата е слична, прво да се развие хибриден автомобил. Навистина, новото Bugatti ќе остане термичко. Електричниот мотор ќе биде таму за да го надополни, слично на она што BMW i8 беше очигледно помоќен.