Отсекогаш изгледаше чудно што Volkswagen Golf R има поголема моќност од по-фенси (и поскапиот) Audi S3. Но, тоа веќе не е така. Спортскиот седан на Инголштад добива фејслифт од средината на циклусот за моделската 2025 година што носи повеќе коњски сили и дополнителен вртежен момент за подигање.
Во срцето на Audi S3 за 2025 година е надграден 2,0-литарски бензински мотор со турбополнач со 328 коњски сили и околу 310 фунти-стапки вртежен момент. Тоа е зголемување од 22 КС и 15 lb-ft, доволно за да го направи S3 посилен од Golf R (315 КС и 295 lb-ft) – засега. Хот хеч на VW треба да биде фејслифтиран подоцна оваа година, така што можеби ќе има дополнителна енергија планирана и таму. Во Европа веќе има специјални изданија со 328 КС, кои одговараат на новиот S3.
Задниот разделувач на вртежниот момент на RS3 се намалува до дериватот со помали перформанси. Технологијата овозможува целосно променлива распределба на вртежниот момент помеѓу задните тркала. Во врска со новододадениот режим Dynamic Plus, автомобилот испраќа што е можно повеќе вртежен момент на задната оска за уживање во опашката. Audi не го нарекува наменски режим на дрифт, но споменува дека S3 сега има тенденција да се пренасочува кога се активни најспортските поставки.
Моторот 2.0 TFSI работи во празен од со 1.300 вртежи во минута (зголемување за 200 вртежи во минута) за подобри перформанси, а инженерите го направија одговорот на гасот уште подиректен. Дополнително, соодносот на менувачот е малку пократок од порано, а новиот S3 ги менува брзините подоцна и спушта порано за да одржува повисоки вртежи во минута за поголема достапност на моќноста.
Потребни се 4,4 секунди за да се постигне 60 милји на час од место, што го прави за десетина од секундата побрз од S3 од 2024 година. Максималната брзина останува непроменета, 155 mph. Сега има гуми со перформанси Falken 235/35 за тркалата од 19 инчи, заедно со поголеми предни сопирачки со перфорирани дискови и нови клешти со два клипа. Audi, исто така, вградува еволуција на електронскиот систем за контрола на стабилноста на S3 и поцврсти лежишта за суспензијата со жили за да го подобри управувањето.
Sportback со пет врати добива ажурирање и во Европа. Има некои суптилни промени во стилот за да го усогласат S3 со неодамна лансираниот A3 од 2025 година. Добива приспособливи LED дневни светла со избирање од четири дизајни преку инфозабавниот систем. Задните светла покажуваат различна анимација кога го заклучувате/отклучувате автомобилот, а има четири свежи бои: Ascari Blue, District Green, Arkona White и Progressive Red.
За разлика од Golf R, сè уште има многу физички копчиња под 10,1-инчниот екран на допир. Со 2025MY, LED контурно осветлување е додадено на централната конзола и држачите за чаши. Дополнително, новиот панел од ткаенина за предните врати беше ласерски исечен 300 пати и е осветлен.