ПОВЕЌЕ

    FAA издава безбедносни директиви за моторите Боинг 777-200

    Време зa читање: 2 минути

    Федералната управа за авијација (FAA) во средата издаде три предложени директиви за авиони Боинг (NYSE:BA) 777-200 опремени со мотори Прат и Витни (PW) по дефект на моторот во февруари.

    Директивите ќе бараат инспекции и зајакнување на клучниот дел од моторот и ќе им овозможат на авионите Боинг 777-200 опремени со мотори PW4000 да се вратат во употреба.

    Неуспехот на сечилото на вентилаторот предизвика дефект на моторот на Јунајтед ерлајнс 777-200 кој летал за Хонолулу по полетувањето од Денвер на 20 февруари.

    ФАА соопшти дека повикува на зајакнување на капаците на моторот, подобрена инспекција на сечилото на вентилаторот на моторот и проверка на други системи и компоненти. Директивите ќе бараат корективни мерки врз основа на резултатите од инспекцијата.

    ФАА во февруари нареди итна проверка на 777 авиони со мотори PW4000 пред понатамошни летови, откако иследниците открија дека напукнатото сечило на вентилаторот на моторот на Јунајтед е во согласност со металниот замор.

    Јунајтед и Боинг веднаш не коментираа.

    Прат и Витни од Raytheon Technologies (NYSE:RTX) во средата соопштија дека проверката на лопатките на вентилаторот е „веќе во тек“ и дека може „да се изврши на терен, на или блиску до крилото од обучен персонал“. Се додава дека директивата наложува „насоки што Прат и Витни им ги обезбеди на клиентите“.

    ФАА соопшти дека „неопходни се дополнителни активности за да се решат импликациите на ниво на авион и небезбедната состојба што произлегуваат од дефекти на сечилата на вентилаторот на моторот во текот на летот“.

    Јунајтед, единствениот американски оператор на 777 со мотор PW4000, има 52 од тие авиони кои остануваат приземјени.

    Главниот извршен директор на Јунајтед, Скот Кирби (NYSE: KEX) истакна дека доброволното приземјување на тие 52 авиони од страна на авиокомпанијата не било евтино.

    „Тоа е масовно скапа одлука за донесување – но ние го направивме за безбедност“, рече Кирби пред панелот на американскиот Сенат.

    Во октомври Јунајтед соопшти дека тие 52 авиони се очекува да се вратат во употреба веќе во првиот квартал на 2022 година.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично