Зголемен е интересот на купувачите за електричниот Хамер што сега го нуди Шевролет. Но, има ограничен капацитет за нивна изградба, а сега Џенерал Моторс престана да прима нарачки за огромното електрично возило Помеѓу јануари и јуни, ЏМ објави дека испорача помалку од 400 пикап верзии на Хамер. Планира да започне со испорака на SUV верзијата во пролетта 2023 година. Во моментов има резервации за околу 45.000 пикапи и околу 45.000 SUV.
„Возбудени сме што можеме да кажеме дека оваа неверојатна побарувачка доведе до тоа резервациите електричниот Хамер да бидат целосно резервирани во овој момент“, се вели во соопштението на компанијата.
ЏМ не можеше да каже колку време ќе биде потребно за да ги испорача сите овие однапред нарачани 90.000 Хамери, но ова е уште еден знак дека додека традиционалните производители на автомобили се движат кон зголемување на продажбата и производството на нивните ЕВ понуди, има многу поголема побарувачка за нив отколку понудата.
Џенерал Моторс има цел да произведува само возила со нулта емисија до 2035 година, а други традиционални производители на автомобили имаат слични цели. Дел од промената е поттикната од построгите еколошки регулативи кои, во некои случаи, ќе ја блокираат продажбата на автомобили на бензин. Но, добар дел е поттикнат од побарувачката на клиентите.
ЏМ штотуку објави договор за продажба на 175.000 ЕВ на Херц, но ќе бидат потребни пет години за да се завршат испораките. Форд има „повеќегодишна банка на нарачки“ за својот пикап EV, F-150 Lightning, како и за својот теренец Mustang Mach-E.
Форд престана да прави резервации за F-150 Lightning кога заостанатите нарачки достигнаа 200.000 на крајот на 2021 година. Испораките на електричниот пикап започнаа во мај, а компанијата работи на зголемување на производството, но има изградено и испорачано само 6.800 возила до крајот на август .
Па дури и Tesla, најголемиот светски производител на електрични возила, кој не произведува ништо друго освен ЕВ, објави дека има само четиридневно снабдување со залихи до крајот на јуни.
Голем дел од проблемот за сите производители на електрични возила е недостатокот на големи литиумски батерии потребни за напојување на возилата. Практично сите традиционални производители на автомобили најавија огромни инвестиции за изградба на погони за електрични батерии, обично со производител на батерии како партнер во заедничко вложување. Повеќето од тие постројки сè уште се во изградба и со години ги делат од производството на доволно батерии за да се задоволи побарувачката.
ЕВ на Хамер нема да бидат евтини. Различните понуди за украсување му даваат почетна цена од 84.650 до 104.650 долари.