ПОВЕЌЕ

    Дизни го симна од тронот ривалот Нетфликс во војната за лидер на стриминг услугите

    Време зa читање: 4 минути

    Дизни му нанесе сериозен удар на големиот ривал Нетфликс во војните за стриминг, бидејќи куќата на Мики Маус го надмина својот непријател со претплати. Дизни вели дека 221,1 милиони луѓе сега се претплатуваат на неговите услуги за стриминг, според неговиот извештај за четвртина од 2 2022 година. Ова значи дека го надмина Нетфликс кој изгуби 970.000 претплатници и сега има само 220,6 милиони претплатници.

    Дизни е, разбирливо, во славенички расположение откако го собори стариот крал на онлајн стриминг. „Продолжуваме да ја трансформираме забавата додека се ближиме до нашиот втор век, со привлечно ново раскажување приказни на нашите многубројни платформи“, рече Боб Чапек, извршен директор во компанијата Волт Дизни, во изјавата.

    Победата, сепак, не е толку јасна што може да изгледа на прв поглед. Додека Disney+ секако добро се позиционираше против својот ривал со седиште во Лос Гатос, 221,1 милиони претплатници споменати претходно не се сите на таа платформа. Наместо тоа, претплатниците на Дизни се распоредени на три платформи за стриминг. Дизни + во моментов има 152,1 милиони претплатници, додека Hulu има 46,2 милиони и ESPN има 22,8 милиони, според новите квартални резултати.

    Amazon Prime Video цврсто ја обезбеди својата позиција на третото место, зад ривалите Дизни и Нетфликс во војните за стриминг. Се известува дека услугата за стриминг Prime има околу 117 милиони претплатници ширум светот, според Ренолон.

    Другиот главен играч во војните, Apple, не ги откри своите претплатнички броеви. Сепак, се проценува дека Apple TV може да има околу 40 милиони претплатници, според финансиските вести Barron’s.

    НЕТФЛИКС И ДИЗНИ БЕА БЛИСКИ ПРЕД СТРИМИНГ-ВОЈНАТА

    Вестите ги истакнуваат континуираните предизвици со кои се соочува Нетфликс и како неговото ривалство со Дизни се влоши како што се загреваат војните за стриминг. Двете компании не секогаш биле ривали. Во 2012 година, Нетфликс и Дизни потпишаа ексклузивен договор за дистрибуција на филмови. Ова беше причината зошто претплатниците на Нетфликс можеа да уживаат во сериите на кинематографскиот универзум на Марвел како Daredevil, Џесика Џонс и The Defenders.

    Во 2016 година, тие се зближија уште повеќе, а Нетфликс стана официјален дом за филмовите на Дизни. Сепак, партнерството на Нетфликс и Дизни испари во текот на изминатите неколку години, нагласено со тоа како филмовите и сериите се отстранети од првата платформа за стриминг и ставени на Дизни +.

    „Успехот на Дизни во војните за стриминг го разоткрива секој поим за Големото отпишување“, вели Тиен Цуо, извршен директор и основач на Zuora. „Ние сме во златното доба на медиумите и Дизни знае дека потрошувачите ќе продолжат да се претплатуваат за нешто што го сметаат за неопходно“.

    Цуо вели дека Дизни сигурно знае што треба да направи, за да напредува во војните за стриминг. Дизни знае како да ги користи своите деловни модели и содржини за да придобие нови претплатници и да продолжи да се враќаат постојните за повеќе. „Дизни прави сè како што треба со креативното пакување со тоа што не присилува модел кој одговара на сите, а сепак нуди најдобра понуда доколку претплатниците сакаат сè“, вели Цуо. „Плус, со својата стратегија за етапно издавање, Дизни продолжува да се враќаат претплатниците од недела во недела“.

    Франческа Грегори, тематски аналитичар во истражувачката компанија GlobalData, го предупредува Дизни дека не треба да ја тргне ногата од педалата во скоро време.„Компанијата не е имуна на ендемичниот проблем на индустријата за небесно трошење содржини со ограничена профитабилност“, вели Грегори во новиот подкаст од GlobalData. „Иако платформите на Дизни продолжуваат да привлекуваат претплатници, неговиот бизнис со стриминг забележа загуба од 1,1 милијарди долари во текот на кварталот.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично