Карлос Таварес од Stellantis предупредува на затворање на погоните поради кинеската конкуренција во Европа. Кинеските производители на автомобили би можеле да ги заобиколат тарифите на ЕУ со префрлање на производството во Европа.
Во револуционерно интервју за францускиот финансиски весник Таварес се осврна на чувствителна тема: можноста за затворање на погоните во светло на зголемената конкуренција од Кина. Таварес нагласи дека сите опции се на маса во автомобилската индустрија и не ја исклучи можноста европските фабрики да бидат преземени или затворени од кинеските производители доколку продолжат да го прошируваат својот удел на пазарот во Европа.
Тој предупреди дека кинеските производители на автомобили би можеле да ги заобиколат потенцијалните царини на ЕУ со преместување на нивното производство директно во Европа. Ако тоа се случи, тоа може да доведе до неодржлив прекумерен капацитет, што, според Таварес, неминовно би резултирало со затворање на производствените капацитети.
Притисокот врз европските производители би можел значително да се зголеми доколку кинеските компании го зголемат својот пазарен удел во Европа на 10%, што би значело околу 1,5 милиони продадени автомобили. Ваквиот пазарен притисок може да го загрози постоењето на седум монтажни погони. Stellantis, познат како производител на реномирани брендови како Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Chrysler и Jeep, веќе предупреди минатиот месец на потенцијален пад на профитот предизвикан од предизвиците на северноамериканскиот пазар и тешките услови на индустријата во целина.
СЕ ЗА ПЛАТИТЕ: ВО ЦЕЛ РЕГИОН РАСТАТ, а само кај нас платите паѓаат!?
Карлос Таварес, чиј договор е до почетокот на 2026 година, ја објави својата намера да се пензионира по повлекувањето. Додека потрагата по наследник е во тек, останува прашањето како компанијата и целата индустрија ќе се подготват против конкуренцијата од Кина.