Иако извршниот директор на Tesla, Илон Маск, со години градеше идилична слика за можностите на Tesla Cybertruck, еден Cybertruck неодамна заглави во езеро во Словачка и му требаше помош од случајни минувачи за да излезе, а сето тоа беше широко споделувано на социјалните мрежи.
Ако се прашувате дали луѓето учат нешто од грешките од минатото со преценетите способности на Cybertruck, одговорот е не. Еден сопственик на Cybertruck од Чешка, сакајќи да го тестира своето нов возило отишол во соседната земја, Словачка. Решил да влезе во езерото Мале Кошариска, на околу 20 километри од главниот град Братислава. Езерското корито било покриено со чакал, што се покажало премногу тешко за Cybertruck да го освои.
Настанот се случил минатиот викенд, а откако сопственикот го внесол во вода својот нов Cybertruck во езеро, кое е често посетувано од капачи во летниот период, наводно за да го тестира системот Wade Mode кој го има возилото, но потоа морал да побара помош. Случајни минувачи ископале чакал и ставале дрвени штици под тркалата. Други го туркале Cybertruck од позади, конечно ослободувајќи го камионот од водата.
Не е јасно дали тестот Wade Mode бил успешен, бидејќи извештаите се фокусираат на извлекување на камионот од езерото.
Маск тврдеше дека електричниот пикап може да ја преживее Апокалипсата, дека е отпорен на куршуми, поцврст од кој било друг камион и, погодете, може да „послужи накратко како брод“ доколку се појави потреба, како што изјави газдата на Тесла на промоцијата на возилото. Со толку високи очекувања, не е ни чудо што луѓето се потсмеваат на Cybertruck при секоја шанса што ќе ја добијат.
Тесла го претстави Cybertruck во 2019 година, воодушевувајќи ги сите со неговиот уникатен дизајн и карактеристики надвор од овој свет со кои ниту едно возило на Земјата не може да се совпадне. Електричниот пикап беше направен од истиот челичен материјал како и SpaceX Starship, имаше перформанси на суперавтомобил и чинеше само мал дел од цената на другите луксузни пикап камиони. На Тесла и беа потребни четири години пред да започне со испораките, а за сето тоа време, на Елон Маск продолжи да ги зголемува можностите на Cybertruck со неверојатни карактеристики.
Cybertruck, освен што требаше да биде отпорен на куршуми и да има оклопно стакло, требаше да ги прави работите како камионите подобро од кој било друг пикап на пазарот и да вози побрзо од суперавтомобил, сето тоа додека лебди по вода како амфибиско возило. Меѓутоа, кога започнаа испораките во ноември 2023 година, луѓето не можеа да не ги забележат неговите недостатоци. Покрај тоа што чинеше двојно повеќе од првично најавено, Cybertruck не можеше да го добие рекламираниот опсег, а првите луѓе кои ја презедоа испораката потврдија дека квалитетот на изградбата е хаос.
Со оглед на тоа што очекувањата се многу високи поради претерани способности нагласувани од Илон Маск, не е ни чудо што луѓето беа разочарани. Cybertruck може да има цврсто тело од не’рѓосувачки челик, но делови паѓаат од него додека возите, а шофершајбната се крши кога од небо ќе падне умерен град. Исто така, не е шампион на терен, заглавувајќи се во поле со пченка, снежна стрмнина и, од неодамна, во коритото на реката. Што се однесува до тврдењето дека може да „послужи накратко како брод“, како што рече Маск, подобро да го заборавите.
Тесла го опреми Cybertruck со систем за притисок на батеријата што го нарекува „Вејд мод“. Ова треба да го инјектира батерискиот пакет со компримиран воздух од системот за суспензија за да создаде позитивен притисок и да спречи вода да влезе во батерискиот пакет. Тоа треба да му помогне на Cybertruck да помине река без проблеми, под услов водата да не биде поголема од 31 инч (0,79 метри).