Новиот Audi A5 што ќе се појави во продажба следната пролет e како замена и за сегашниот A5 Sportback и за A4 со погон на гас, Audi го нарекува седан, но тоа е всушност хечбек – каде што има наведнат заден дел, прозорецот и капакот на багажникот се отвораат заедно како еден елемент.
Доаѓа соодветна седан верзија на новиот A5, иако само за Кина, каде што ќе се продава како A5L. Дебито се одржа во петокот на автосалонот во Гуангжу во 2024 година .
A5L е варијанта со долго меѓуоскино растојание од новото семејство A5, но наместо лифтбекот на обичниот A5, A5L има фиксно задно стакло, оставајќи го само капакот на багажникот да се отвора. Линијата на покривот е исто така помалку закривена, што резултира со поголем простор за главата за патниците на задните седишта. Audi го направи истото со A7L кој беше лансиран во Кина пред три години.
A5L има меѓуоскино растојание од 116,7 инчи и вкупна должина од 193 инчи. Обичниот А5 има соодветни броеви од 114,1 и 190,1 инчи. Поголемиот дел од дополнителната должина им користи на патниците на задните седишта со поголем простор за нозете, нешто што е важно во Кина каде возилата со долго меѓуоскино растојание вообичаено се користат за услуги на шофер.
A5L ќе се произведува во Кина Audi и локалниот партнер FAW.
Новиот A5 доаѓа и со каросерија, иако Audi не објави дали некој од вагоните, каросеријата што Audi го нарекува Avant, ќе стигне во САД.
Автосалонот во Гуангжу ќе трае до 24 ноември. Audi исто така го искористи настанот за лансирање на својот нов бренд AUDI само за Кина. Марката (сите капи и без логото со четири прстени) ќе се фокусира на електрични возила дизајнирани да ги задоволат потребите на кинеските клиенти, особено во областа на поврзување и технологија за автоматско возење. Најмалку три возила ќе бидат лансирани од AUDI почнувајќи од средината на 2025 година, а концептот во Гуангжу навестува што следува.