ПОВЕЌЕ

    BYD планира да продава половина од своите автомобили на глобалните пазари

    Време зa читање: 3 минути

    Најпродаваниот кинески производител на автомобили BYD очекува испораките во странство да сочинуваат речиси половина од вкупната продажба во иднина, што укажува дека ќе продолжи да формира глобални производствени центри за да ги надмине казните тарифи.

    „Нашиот пазар во странство ќе претставува релативно голем дел од нашата глобална продажба во иднина“, рече извршниот потпретседател Стела Ли. Запрашана да биде поконкретна, таа рече дека „речиси половина“ од продажбата ќе дојде од странство.

    Иако Ли не даде конкретна временска рамка за целта за глобална продажба, тоа ќе бара огромно зголемување на производството и испораките. BYD е на пат да достигне 500.000 продажби во странство оваа година, достигнувајќи 270.000 во првите седум месеци – што претставува околу 14 отсто од нејзината вкупна вкупна вредност. Целокупната цел на BYD е да продаде приближно 3,6 милиони целосно електрични и plug-in хибридни автомобили во 2024 година, главно на својот домашен пазар.

    За да ја постигне глобалната цел, BYD инвестира милијарди американски долари во производствени капацитети во Европа, Азија и Јужна Америка за да им служи на локалните пазари и трговските бариери кои се поставуваат против кинеските електрични возила. Европската унија претходно овој месец воведе дополнителни давачки од 17 отсто за автомобилите BYD, додека Канада и САД и двете воведоа давачки од 100 отсто за кинеските електрични возила, обвинувајќи ја Кина за мамење во трговијата со субвенционирање на нејзината автомобилска индустрија.

    BYD има фабрика која работи во Тајланд, а поголеми производствени капацитети се градат во Унгарија, Бразил и Турција. Се обврза да изгради фабрика во Индонезија и е подготвена да потпише договор за производство во Мексико. За да ја изгради својата свесност за брендот надвор од Кина, минатиот месец потпиша договор со Uber Technologies за поставување на 100.000 ЕВ на платформата на компанијата за возење и беше еден од главните спонзори на фудбалските турнири Еуро 2024 и Копа Америка.

    Експанзијата кон надвор најверојатно ќе се појави во силниот финансиски извештај – и зголемениот нето приход во првата половина – што BYD ќе го објави подоцна во среда.

    Целта за глобална продажба од 50 проценти веројатно нема да биде постигната до крајот на деценијата, според авто-аналитичарот на Bloomberg Intelligence China, Џоана Чен.

    „Таа мешавина од 50 проценти е барем приказна од 2030 година, па дури и подоцна“, рече Чен. „Меѓу кинеските OEM (производители на оригинална опрема), сегашната мешавина на Chery Auto е приближно половина извозна и половина домашна. Тоа беше најрано да замине во странство и сега е најголемиот кинески OEM во однос на извозот. Останатите сè уште зависат многу од домашниот пазар“.

    BYD се продава добро во земји како Бразил, Израел, Тајланд и Австралија, но европските возачи остануваат помалку ентузијастички за купување EV, што ја одразува пошироката неволја за наследството и новите играчи ширум континентот. BYD, исто така, стана доминантна сила на својот домашен пазар, престигнувајќи ги етаблираните западни производители на автомобили како што е Volkswagen и продаде три милиони единици минатата година.

    (Фото: Бизнис Тајмс)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично