ПОВЕЌЕ

    Bugatti го подготвува својот последен автомобил со погон на бензин да биде и најбрзиот кабриолет во светот

    Време зa читање: 3 минути

     

    Bugatti го претстави она што францускиот производител на автомобили се надева дека ќе биде најбрзиот кабриолет во светот. W16 Mistral со 1.600 коњски сили и 5 милиони долари е во суштина верзија со отворен покрив на суперавтомобилот Bugatti Chiron, иако има големи разлики во дизајнот. Тоа е, исто така, последниот автомобил на Bugatti само на бензин. Идните модели ќе бидат хибридни.

    Ќе бидат направени само 99 Mistral кабриолети и сите веќе се продадени пред автомобилот воопшто и да биде претставен на јавноста во петокот во Кармел, Калифорнија, тврдат во компанијата Bugatti. „Може да има само една цел на ум: уште еднаш да станеме најбрзиот родстер во светот“, се вели во соопштението на компанијата.

    Bugatti не кажа колкава би можела да биде очекуваната максимална брзина на Mistral. Последен пат Bugatti можеше да тврди дека го има најбрзиот кабриолет во светот беше во 2013 година кога кабриолетот Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse помина 254 милји на час на тест патеката на Volkswagen во Германија.

    Тековниот рекорд за максимална брзина за кабриолет е потврден од Hennessey Venom F5 Roadster направен од Hennessey Performance Engineering од Тексас. Тој автомобил од 3 милиони долари и 1.800 коњски сили достигна брзина од 265,6 милји на час во 2016 година.

    Кабриолетите обично имаат помали максимални брзини од автомобилите со тврд покрив поради нивната полоша аеродинамика.

    Mistral ќе биде и последниот модел кој ќе го има познатиот 16-цилиндричен мотор W16 на Bugatti. Мате Римац, извршен директор на Bugatti-Rimac, компанијата која сега е сопственик на брендот Bugatti, рече дека идните модели на Bugatti ќе бидат хибриди. Не е јасно каков бензински мотор ќе имаат тие идни модели, но тоа нема да биде истиот W16 кој, со различни случувања и подобрувања, го придвижува секој модерен автомобил Бугати од 2005 година.

    Верзијата на тој мотор што се користи во Mistral е истата што го придвижуваше Bugatti Chiron Super Sport за која Bugatti тврдеше дека во 2019 година можел да достигне брзина од речиси 305 милји на час.

    Воздухот за големиот мотор на Mistral се внесува преку воздушни топчиња зад секое од двете седишта на автомобилот. Воздушните топчиња се направени од јаглеродни влакна и се дизајнирани да ја поддржат целата тежина на автомобилот за да ги заштитат патниците во случај на превртување. Доводите за воздух од страната на автомобилот се за ладилниците за масло. Воздухот што минува низ ладилниците за масло се испушта низ задните светла на Mistral во облик на Х.

    Дизајнот на Mistral беше инспириран од класичниот Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid од 1934 година. Поточно, дизајнерите на Bugatti погледнаа во еден Roadster Grand Raid кој моментално е изложен во музејот за автомобили Louwman во Холандија, според Bugatti. Остриот агол на ветробранското стакло на автомобилот во форма на V и грбовите што се издигнуваат зад секое од седиштата се меѓу сличностите со модерниот автомобил.

    Предниот дел на Mistral има свој препознатлив дизајн со фарови направени од четири светлосни шипки. Централната решетка во форма на потковица е исто така подлабока и поширока отколку кај автомобилите со тврд покрив.

    Според Bugatti, првите автомобили ќе им бидат испорачани на клиентите во 2024 година. Bugatti беше отфрлен од Volkswagen Group во 2021 година и сега е партнер со хрватскиот производител на електрични суперавтомобили Rimac. Производството на Бугати останува во својот традиционален дом Молсхајм, Франција.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично