Групацијата BMW забележа значителен раст во продажбата на електрични автомобили во текот на 2022 година, но низа пречки ја спречија компанијата да се совпадне со вкупниот обем на продажба што го постигна во 2021 година. Севкупно, BMW Group продаде 2.399.636 автомобили во текот на 2022 година, 4,8% (121.878) помалку отколку во 2021 година. Недостатокот го припиша на проблемите со синџирот на снабдување, континуираните блокади на Кина за kовид и руската инвазија на Украина.
Овие фактори имаа посериозно влијание во текот на првата половина од годината, велат од BMW Group, со силни перформанси во второто полувреме недоволни за да се ублажи нивното влијание.
Продажбата на електрични возила со батерии е двојно зголемена – зголемена за 107,7% – во споредба со 2021 година, на 215.755. Посебно вреди да се забележи дека најпродаваниот модел на Mini е хечбекот Electric, со 43.744 од неговите 292.923 испораки.
Продажбата на лектрични возила на BMW Group веројатно ќе порасне значително уште еднаш во 2023 година, по лансирањето на BMW iX1 и BMW i7. Откривањето на BMW i5 и новата генерација на Mini Electric се очекува да предизвикаат дополнителен интерес во наредната година.
Во меѓувреме, преднарачките на Rolls-Royce Spectre – првото електрично возило на таа марка – ги надминаа неговите „најамбициозни очекувања“.
Марката БМВ учествуваше во најголемиот дел од продажбата на Групацијата БМВ во текот на 2023 година, забележувајќи 2.100.692 испораки. Тоа претставува намалување од 5,1% (113.098 автомобили) во однос на нивото од 2021 година, но сепак беше доволно за да ја задржи позицијата на премиум марка со најголем волумен, соопшти BMW. И покрај севкупното намалување на продажбата на BMW, неговата подмарка M перформанси порасна за 8,4% во својата 50-годишнина, менувајќи 177.257 автомобили втора последователна рекордна година.
Лансирањето на првите два електрични автомобили M – i4 M50 и iX M60 – како и новиот M240i Coupé придонесоа многу за овој успех, велат од BMW. Првиот нарачан SUV на брендот, XM plug-in хибридот, се очекува да обезбеди дополнителен раст во 2023 година, како и новите M2 Coupé и M3 Touring.
Продажбата на електрифицираните возила на BMW – оние со хибриден погон или електричен погон со батерии – исто така беше голема, растејќи за 44.640 на 372.956. Продажбата на BMW и Mini падна на секој пазар во текот на 2022 година, а најзначајниот процентуален пад од 7,5% дојде во Европа (со исклучок на Германија).
Азија беше пазар со најголем обем на BMW и Mini, при што марките беа комбинирани за 1.028.105 продажби таму во текот на 2022 година – намалување од 3,5% (37.036 автомобили) на годишно ниво.
Европа (со исклучок на Германија) беше следниот најголем регион на брендовите, со 877.369 продажби – намалување од 7,5%. Овој пазар веројатно е несразмерно погоден од излегувањето на BMW Group од Русија по инвазијата на Украина.
Кина го следеше третото место со 791.985 испораки, што е недостаток од 6,4% во споредба со 2021 година, бидејќи строгите заклучувања на Ковид го задушија производството на локалното производство и побарувачката на клиентите. Америка (без САД) има 439.585 продажби, што е пад од 2,3%, по што следат САД со 361.892 (-1,3%) и Германија со 252.087 (-6,0%).
Питер Нота, член на одборот на BMW Group одговорен за клиенти, брендови и продажба, рече: „Ќе го одржиме нашиот курс за профитабилен раст во 2023 година. Јасниот фокус ќе биде на продолжување на засилување на електромобилноста. Следната пресвртница за 2023 година е 15% од нашата вкупна продажба да дојде од целосно електрични возила. Со лансирањето на BMW i5 подоцна оваа година, правиме уште еден важен чекор на патот кон електрифицирање на нашата моделска линија“.
Во текот на 2023 година, BMW ќе обезбеди дополнителни детали за своите Neue Klasse EV, кои се очекува да ја воведат стандардизацијата на електричната енергија на брендот. Тој обезбеди прв поглед на моделите на CES овој месец со концептот i Vision Dee, сфатен како преглед на Neue Klasse BMW Серија 3.
Групацијата BMW, исто така, ќе ги исполни своите планови за транзиција кон агенцискиот продажен модел. Ова е местото каде што производителот го продава својот производ директно на клиентот, наместо преку посредник, како што е дилер. Mini ќе го усвои моделот од 2024 година, а BMW ќе го следи во 2026 година.