ПОВЕЌЕ

    Безбедноста на автопилотот на Тесла сомнителна после низата фатални сообраќајки

    Време зa читање: 5 минути

    Автопилотот на Tesla беше вклучен во трета фатална несреќа со мотоцикл ова лето, што покрена прашања за способноста на системот за помош на возачот да работи безбедно.

    Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопатиштата веќе започнала истрага за првите две сообраќајни несреќи и собрала информации за третата несреќа. Повеќе детали за последната несреќа се појавија во понеделникот.

    НЕСРЕЌИ ШТО ЛИЧАТ ЕДНА НА ДРУГА

    Трите фатални несреќи се случиле во период од 51 ден ова лето и следат слична линија на настани: Едно лице кое вози Тесла во раните утрински часови со активен Автопилот и удира во мотоцикл.

    Несреќите ги обновуваат прашањата за тоа дали корисниците на системите се доволно ангажирани и подготвени целосно да го контролираат возилото кога е потребно. Истражувањата покажаа дека возачите почесто фрлаат поглед подалеку од патот додека користат Autopilot, и дека многу корисници на Autopilot веруваат дека нивните автомобили возат сами.

    Системот за автопилот на Tesla го држи возилото во неговата лента додека се движи со одредена брзина, а на возачите им е наложено постојано да ги држат рацете на воланот. Производителот на автомобили вели дека детектира вртежен момент на тркалото и користи камера во близина на ретровизорот за да ја утврди невнимателноста на возачот и користи предупредувања за да ги потсети возачите да внимаваат на патот.

    Ингрид Ева Ноун го возела својот мотоцикл во округот Палм Бич, Флорида во 2:11 часот наутро на 26 август, кога возач со попреченост, кој користел автопилот на Тесла удрил во задниот дел од мотоциклот Ноун, фрлајќи ја на шофершајбната на Тесла и убивајќи ја, според Палм. Канцеларијата на шерифот на округот Бич. Податоците за несреќата за помош на возачот кои производителите на автомобили како Тесла мора да ги пријават до NHTSA беа објавени во понеделникот и открија дека автопилотот бил ангажиран.

    Жителот на Јута, Лендон Ембри, загинал додека се возел со својот Харли Дејвидсон на 24 јули, околу 1:09 часот по полноќ, кога возач на Тесла со помош на автопилот се судрил со задниот дел од неговиот мотоцикл. Возач на Тесла со помош на автопилот удрил во мотоцикл што лежел на пат на 7 јули во 4:47 часот во Риверсајд, Калифорнија. Мотоциклистот, кој веќе паднал од велосипедот откако удрил во ѕид што го дели, загинал, според Калифорниската автопат патрола. Тесла не удрил во возачот, кој веќе бил исфрлен, соопшти Калифорниската автопат патрола.

    Неодамнешните несреќи сугерираат дека системот на Tesla е недоволен, според застапниците на мотоциклите.

    АВТОПИЛОТОТ ИМА ПРОБЛЕМ СО НОЌНО ВОЗЕЊЕ

    Застапниците за безбедност на мотоцикли велат дека се загрижени дека софтверот не ги гледа мотоциклите и ги заведува возачите на Тесла со чувство на самозадоволство и невнимание. Застапниците велат дека владините регулативи за безбедност на возилата не ги штитат адекватно возачите на мотоцикли и дека треба да се преземат чекори за нивна подобра заштита, вклучително и тестирање на системи за помош на возачот како Автопилот за откривање мотоцикли.

    „Невнимателните возачи на мотоциклистите порано велеа: „Извини, не те видов“. Сега слушаме: „Извини, мојот автомобил не те виде.“ Ова е неприфатливо“, Роб Дингман, претседател и извршниот директор на Американската асоцијација на мотоциклисти рече. „Ако не може да види мотоцикл, дали може да види пешак? Дали може да види мало дете? Дали може да види животно?“ Ерик Стајн, богатство на поглавјето на АБАТЕ во Јута, кое се залага за возачи на мотоцикли.

    NHTSA во соопштението од понеделникот рече дека ниту едно комерцијално достапни возила денес не можат сами да возат и ги охрабри возачите соодветно да ги користат технологиите за помош.

    „Одредени напредни функции за помош при возење може да ја промовираат безбедноста помагајќи им на возачите да избегнат судари и да ја ублажат сериозноста на судирите што се случуваат, но како и со сите технологии и опрема на моторните возила, возачите мора да ги користат правилно и одговорно“, велат од NHTSA.

    Ова лето обожавателите на Tesla побрзаа да го одбранат производителот на автомобили, откако истакнат критичар објави видео на кое се гледа како еден од неговите автомобили со технологија за помош на возачот се забива во кукли со големина на дете. Тесла не одговори на барањето за коментар за оваа приказна.

    Постојат, меѓутоа, очигледни предизвици за автопилотот да ги детектира работите ноќе. Осигурителниот институт за безбедност на автопатите откри дека 19 од 23 возила тестирани за откривање пешаци добиле „супериорна“ или „напредна“ оцена во текот на денот, но само четири добиле „супериорна“ оцена ноќе. Повеќе од половина заработија основен резултат или без кредит.

    Видливоста е предизвик за луѓето и машините ноќе бидејќи има помалку светлина што се рефлектира од работите на патот. Tesla предупредува во прирачниците за сопственици на возила дека многу фактори можат да влијаат на перформансите на Autopilot, вклучително и слабата видливост.

    „Никогаш не зависете од овие [Автопилот] компоненти за да бидете безбедни“, вели Тесла. „Одговорност на возачот е да остане буден, да вози безбедно и да има контрола над возилото во секое време“.

    Тесла соопшти дека се потпира исклучиво на камерите за откривање на предмети на патот и за утврдување дали возачот има поглед на патот. Конкурентите на Тесла, Џенерал Моторс и Форд, користат инфрацрвени сензори во нивните возила, кои можат подобро да видат некои објекти кога има помалку видлива светлина, за да се

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично