ПОВЕЌЕ

    БАНАНИ, МЕСО, ЈАЈЦА ОД ТЕМУ: Кинеската платформа наголемо навлегува на европскиот пазар на храна и козметика, ќе биде ли конкурентна?

    Време зa читање: 3 минути

    Во услови кога увозот на евтини непрехранбени производи од Кина станува сè потежок, Тему се стреми да стане играч во FMCG (Fast Moving Consumer Goods) во Европа. Кинеската платформа веќе им пристапува на локалните добавувачи на храна и козметика во Германија, Австрија и Швајцарија. Клиентите сега можат да купуваат слатки, пијалоци и свежо месо преку платформата. Ова проширување е дел од стратегијата за поблиска интеграција на локалните добавувачи во Европа.

    Пред неколку месеци, Тему основа германска дивизија за да им пристапи на добавувачи на храна, козметика, градинарски производи и други FMCG производи. Платформата, која досега се фокусираше на евтини непрехранбени производи од Кина, сега сака да стане и добавувач на храна, со производи од Европа за Европа. Трговското списание Lebensmittel Zeitung објави дека Тему главно им пристапува на помалите производители на кондиторски производи и козметички производи.

    За таа цел, Тему ангажираше вработени да им пристапуваат на трговците на мало – понекогаш користејќи „агресивни методи“, како што пишува германскиот весник. Неодамна, се појави и тим кој конкретно им пристапува на производителите.

    Тему ги потврдува плановите: вели дека сака да „го прошири локалниот асортиман и да ја подобри услугата за европските клиенти“. Засега, нивната понуда на FMCG производи останува ограничена, но германскиот производител на месни производи Wurstbaron продава на платформата веќе неколку месеци и вели дека е задоволен од резултатите.

    Мистер Том, бренд на чоколатца од јаткасти плодови, исто така соработува со Тему. Исто така, постојат планови да се оди подалеку од Германија, а Швајцарија е следната цел, објави весникот Tages Anzeiger.

    Тему, исто така, планира да влезе на пазарот за храна во Швајцарија. Портпаролот на компанијата потврди дека се во тек подготовки за отворање на пазарот, иако сè уште не е одреден конкретен датум на лансирање.

    Експерти од индустријата, како што е Дагмар Џени од Швајцарската федерација на малопродажба, веруваат дека е веројатно Тему наскоро да нуди храна и во Швајцарија, како што пишува весникот Тагес-Анцајгер.

    Продажбата на свежа храна претставува посебни предизвици, особено во однос на синџирот на снабдување. Покрај тоа, Тему ги одредува продажните цени на производите, што би можело да значи ниски цени за добавувачите. Споредбата на цените покажува дека понудите на германската веб-страница на Тему не се нужно поевтини од оние од дисконтни продавачи како што се „Алди“ или „Лидл“.

    Не е изненадувачки што Тему се стреми кон диверзификација: деловниот модел на платформата е под притисок од американските увозни давачки и претстојната европска давачка за мали е-трговски пакети.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично