Светски познатиот ланец на ресторани за брза храна McDonald’s во последно време се потпира на промоции со ограничено издание за да ги привлече клиентите. Неговата последна промоција можеби е најголема досега. Гигантот за брза храна објави дека од 5 декември во САД почнува со наградна игра во рамките на својот промотивен настан „SZN of Sharing“(„Сезона на споделување“), каде главната награда е доживотна претплата на Мекдоналдс оброци.
Победникот на наградната игра ќе ја добие иконичната МекГолд картичка, која му дава право на два оброка Мекдоналдс неделно во текот на наредните 50 години – што е вкупно 5.200 оброци. Картата МекГолд на Мекдоналдс постоеше и досега, и порано беше резервирана за познати личности од висок профил, а пријавените сопственици ги вклучија милијардерите Ворен Бафет и Бил Гејтс, како и актерот Роб Лоу.
Победникот ќе може да избере и тројца пријатели кои ќе добијат МекГолд картичка, велат од Мекдоналдс. „Нашите обожаватели беа фасцинирани од знаењето за МекГолд картичката и дали таа навистина постои“, рече во изјавата главниот маркетинг директор на Мекдоналдс, Тарик Хасан. „Сега, оваа легенда на Мекдоналдс ќе ја направиме реалност за нашите фанови со тоа што ќе им го дадеме врвниот празничен подарок – шанса да освојат картичка и потоа да го споделат пристапот до неа со тројца од нивните семејства или пријатели.“
Постојат два главни начина да влезете за да ја освоите „доживотната“ понуда на Мекдоналдс. Клиентите кои ја имаат апликацијата Мекдоналдс на својот телефон и се запишани во програмата MyMcDonald’s Rewards ќе добиваат влез во наградната игра секој пат кога ќе купат за време на траењето на натпреварот, од 5 декември до 25 декември, по еднаш во денот.
За да учествуваат во натпреварот без купување, учесниците можат да ја посетат оваа врска почнувајќи од 5 декември и да ја дадат својата е-пошта, телефонски број и датум на раѓање. Ова може да се направи еднаш дневно за времетраењето на натпреварот.