Сега е факт. Audi веќе нема отворен модел во својата гама. ТТ Роудстер и Р8 се веќе мртви, А3 кабриолетот од 2020 година. Сега ѕвончето се огласи и за А5 кабриолет и А5 купе, како што потврди Audi.
Последното Audi A5 Coupé се појави во јуни 2016 година, со последователниот кабриолет во ноември истата година. На крајот на 2019 година беа направени промени на моделот. Купето излезе од производните ленти во Инголштат, кабриолетот во Некарсулм. Капацитетот ослободен во Некарсулм беше искористен за серијата наследник на Audi A4, сега наречена A5.
Бидејќи компанијата сега доделува непарни броеви на сериите на автомобили со внатрешно согорување и парни броеви на своите електрични автомобили, сега има A5 Avant и A5 Saloon. Вториот, со своите течни линии, го заменува и стариот A5 Sportback. BMW веројатно целата работа би ја нарекол „Гран купе“.
Audi забележа точно 5.882 нови регистрации на А5 во Германија во првата половина на 2024 година, вклучувајќи 2.209 кабриолет. Не се лоши бројки за кабриолетот А5 долг 4,71 метри, кој имаше почетна цена од околу 50.000 евра. За ова, имаше 35 TFSI со бензински мотор од 150 КС и седумстепен менувач со двојна спојка.
Останатите погонски единици исто така одговараа на A5 Coupé со бензински мотори од 204 до 450 КС во RS 5, како и два дизел мотори со 163 и 204 КС. Дали некогаш ќе видиме отворен автомобил од Audi? Електричен кабриолет А4 или електричен ТТ родстер би биле интересни најави за MG Cyberster.
Но, особено конвертибилите остануваат посебен деловен случај кој мора да биде профитабилен. Затоа БМВ и Мерцедес, исто така, ја намалуваат својата понуда на кабриолет. Останува само SL и CLE со трикрака ѕвезда. Во VW, кабриолетот T-Roc сè уште има грејс период до 2026 или 2027 година, кога ќе исчезне и мекиот покрив. Во групата ќе останат само алтернативите со високи цени од Bentley и Lamborghini.