ПОВЕЌЕ

    APPLE КАЗНЕТ ВО ФРАНЦИЈА СО 150 МИЛИОНИ ЕВРА за злоупотреби на својата доминација на сметка на конкуренцијата

    Време зa читање: 2 минути

    Француското тело за надзор на конкуренцијата го казни Apple со 150 милиони евра, бидејќи утврди дека системот за транспарентност за следење на апликации (ATT) на компанијата му дозволува да ја злоупотреби својата доминација на пазарот за мобилни апликации.

    Иницијативата е поднесена од Apple како начин да им се даде на корисниците поголема контрола врз нивната приватност, но француските власти велат дека ова им штети на малите издавачи и дека „не е неопходно ниту пропорционално со тоа што Apple сака да ги заштити личните податоци на своите корисници.

    Транспарентноста за следење на апликации започна во 2021 година и ги принудува развивачите на апликации да покажат два скокачки прозорци кои бараат дозвола за следење на вашите податоци низ други апликации и веб-локации. Од друга страна, одобрувањето за следење локација за сопствените апликации на Apple бара само едно допирање, како и откажувањето од услугите за локација на апликациите од трети страни.

    Француските власти тврдат дека овој систем го прави користењето на апликации од трети страни „претерано сложено“ во споредба со сопствените апликации на Apple. Всушност, многу компании го критикуваа ATT кога го лансираше велејќи дека ќе го отежне следењето на корисниците за насочени реклами, еден од главните начини на кои апликациите заработуваат пари. Снепчет, Фејсбук и Твитер веројатно колективно да изгубиле околу 10 милијарди долари приход од реклами како последица.

    Француската агенција вели дека „иако воведувањето на ATT влијаеше на сите издавачи на апликации, рамката е особено штетна за помалите издавачи кои не уживаат алтернативни можности за таргетирање, особено во отсуство на доволно сопственички податоци“.

    Apple одговори: „Транспарентноста за следење на апликации им дава на корисниците поголема контрола врз нивната приватност преку баран, јасен и лесно разбирлив потсетник за една работа: следење. Тоа известување е конзистентно за сите програмери, вклучувајќи го и Apple, и добивме силна поддршка за оваа функција од потрошувачите, застапниците за приватност и органите за заштита на податоците ширум светот“.

    Интересно, казната не доаѓа со барање Apple да го промени ATT на кој било начин. Сепак, Apple ќе мора да ја објави одлуката на агенцијата на својата веб-страница во текот на седум дена.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично