Амазон досега блокираше околу 3.000 трговци на мало преку Интернет, поврзани со 600 кинески електронски марки. Иако е меѓу најблокираните продавачи од Кина, Амазон наведува дека тоа не е антикинеска акција, туку дел од кампања против фалсификувани и платени рејтинзи и прегледи на оваа платформа за онлајн продажба.
Борба против измама, или борба против Кина?
Амазон тврди дека клиентите се потпираат на прецизноста, автентичноста и вистинитоста на описите што честопати играат голема улога при одлучувањето за купување. Со давање лажни описи и лажни оценки, клиентите се доведуваат во заблуда и измамени да купат нешто што не одговара на нивните потреби и барања.
Ова е најголемата акција од тој тип што Амазон ја спроведе досега, а исто така има влијание и врз некои многу популарни кинески компании. Покрај тоа, блокадата вклучува замрзнување на средствата на овие продавачи и компании од страна на Амазон, а се проценува дека вкупната вредност на сето тоа може да надмине 15 милијарди долари.
Платените и лажните оценки се сериозно кршење на правилата на компанијата, и таквите продавачи ќе бидат блокирани во 2016 година. Амазон нагласува дека ќе продолжи со оваа акција, како и работа на подобрување на внатрешните механизми кои автоматски ќе ги блокираат продавачите што ги прекршуваат правилата на платформата.