Airbnb Inc (NASDAQ: ABNB) започна со тргување по цена од 146 американски долари, што е двојно повеќе од 68 американски долари цена со која излезе на берзата во средата, на спектакуларното деби на Doordash Inc (NYSE: DASH).
Компанијата продаде околу 52 милиони акции – првично продадени од 90 до 95 долари – во средата за да собере 3,5 милијарди долари на јавната понуда и сега има пазарна вредност од над 100 милијарди долари.
ИПО на Airbnb е трет по големина во САД оваа година, на врвот е само компанијата за проверка на Бил Акман во износ од 4 милијарди долари и Snowflake Inc (NYSE: SNOW) со понуда од 3,86 милијарди долари.
Акциите на DoorDash пораснаа дури 92% во средата откако собраа 3,37 милијарди долари на своето IPO, објави Блумберг. Пазарната граница за реалната вредност на компанијата е околу 60 милијарди американски долари, што е повисоко од Lululemon Athletica (NASDAQ:LULU) Inc. и Ford Motor (NYSE:F) Co. DoorDash тргува со пад од околу 5% во четвртокот.
Airbnb, основана во 2007 година, доживеа пад на бизнисот среде пандемијата, со што беше запрен меѓународниот и националниот пат. Но, бизнисот се врати во игра откако домашното патување стана повторно актуелно. Темата работа од секаде ја поддржа и компанијата бидејќи жителите од градобите побараа засолниште надвор од урбаните области. Покрај тоа овој пристап беше благодет за оние кои треба да ги надополнат своите приходи или недостаток од нив, во услови на кои го загубија своето работното место.
Од 30 септември, Airbnb имаше над 4 милиони домаќини низ целиот свет, со 86% од домаќините лоцирани надвор од САД. Домаќините издаваа 7,4 милиони домови и искуства, од кои 5,6 милиони беа активни. Компанијата проценува дека вкупниот пазар за своите услуги е 3,4 трилиони долари, вклучувајќи 1,8 трилиони долари за краткорочни престои, 210 милијарди за долгорочни и 1,4 трилиони долари за искуства.
Airbnb претрпе нето загуби од своето основање, вклучително и 696,9 милиони долари за девет месеци заклучно 30 септември.