ПОВЕЌЕ

    Airbnb ќе го промени начинот на кој патуваме во 2025 година

    Време зa читање: 4 минути

    Глобалната мрежа за изнајмување на туристичко сместување, популарниот Airbnb го преобликува глобалниот туризам, нудејќи повеќе од само место за престој и на тој начин стана клучен играч кога се во прашање искуствата на туристите. Дејв Стивенсон, главниот финансиски директор на Airbnb, за магазинот Форбс зборува за тоа како патниците од Генерацијата Зет (Gen Z) се поврзуваат со платформата, како големите настани во живо како турнејата Eras на Тејлор Свифт имаат економско влијание и зошто досегот на Airbnb се протега многу подалеку од традиционалното гостопримство.

    Корените на Airbnb се испреплетени со помладите генерации кои бараат уникатни, но и поевтини опции за патување. Како што објасни Стивенсон, „Airbnb започна како поевтина алтернатива за хотелите, привлекувајќи рани посвоители – главно милениумци – кои не можеа лесно да си дозволат традиционални сместувања“. Со текот на времето, овие рани корисници прераснаа во семејни патници кои резервираат поголеми, поквалитетни домови.

    Денес, Gen Z ја презеде штафетата како јадро на демографскиот раст на платформата. „Тие се на прво место на мобилните“, забележа Стивенсон. „Ние дизајнираме сè за мобилни телефони, бидејќи 58% од нашите резервации сега доаѓаат преку мобилни уреди. Овој менталитет на прво место на мобилниот обезбедува Airbnb да остане релевантен бидејќи патниците од Gen Z се повеќе се потпираат на своите паметни телефони за да резервираат искуства во движење“.

    Но, тоа не е само ангажман за придвижување на употребливоста. Airbnb ја користи културната важност преку партнерства со влијателни лица. „Работевме со ѕвезди како Доџа Кат, Кевин Харт, па дури и ја лансиравме куќата од соништата на Барби како дел од нашите маркетинг кампањи“, сподели Стивенсон. „Овие икони резонираат со припадниците на Генерацијата Зет, правејќи го Airbnb не само бренд за патувања, туку и културен играч“.

    КАКО ТУРНЕЈАТА НА ТЕЈЛОР СВИФТ ГО СМЕНИ ТУРИЗМОТ?

    Настаните во живо станаа главен катализатор за резервациите на Airbnb. „За време на турнејата Ерас, пребарувањата за Airbnbs во градовите со турнеја се зголемија за 300%,“ откри Стивенсон. „Проценуваме дека резервациите на Airbnb создадоа 77 милиони долари директно економско влијание во тие градови“.

    Уникатната вредност на Airbnb лежи во неговата способност да ја задоволи побарувачката онаму каде што традиционалните хотели не можат. „Две третини од нашите огласи во САД се на места без хотели“, објасни Стивенсон. „Кога Тејлор Свифт го објави својот последен датум на турнеја во Ванкувер, видовме огромен скок на резервации речиси веднаш.

    Олимписките игри во Париз нудат уште една привлечна студија на случај. „Кога се отвори продажбата на билети, цените на хотелите вртоглаво се искачија“, рече тој. „Но, бидејќи примивме илјадници нови домаќини, цените на Airbnb за време на Олимпијадата останаа споредливи со цените од претходната година“. Ова помогна игрите да бидат подостапни, исполнувајќи го клучното ветување на Олимпискиот комитет. Според Стивенсон, Париз 2024 година беше најголемиот настан во историјата на компанијата. 700.000 гости користеле Airbnb што ја зголемило понудата на соби во градот за 35%.

    Стивенсон, исто така, ја истакна улогата на Airbnb за време на затемнувањето на Сонцето, кога над 500.000 патници останаа во Airbnbs долж патеката на затемнувањето, нагласувајќи ја способноста на платформата да создаде капацитет таму каде што претходно не постоеше.

    ПОВЕЌЕ ОД САМО ПРЕСТОЈ

    Надвор од сместувањето, Airbnb Experiences добија привлечност, особено околу настани како Арт Базел во Мајами. „За време на Арт Базел, нашите луксузни имоти забележаа значителен скок во резервациите“, сподели Стивенсон. „Исто така, куриравме искуства зад сцената со уметници, нудејќи тури и лични интеракции што хотелите не можеа да ги реплицираат“.

    Овие искуства го позиционираат Airbnb како поширока културна и искуствена платформа, а не само услуга за резервации. „Станува збор за обезбедување нешто посебно“, рече Стивенсон. „Не е само местото каде престојувате, туку и она што го правите кога сте таму“.

    Како што расте популарноста на Airbnb, така растат и предизвиците поврзани со локалните регулативи. „Заедниците кои забрануваат Airbnbs често го занемаруваат економското влијание врз недоволно опслужените области“, тврди Стивенсон. „Рестриктивните политики на Њујорк им наштетуваат на населбите како Бронкс и Квинс, каде хотелите се дефицитарни“.

    Тој наведе примери каде што локалните власти ги преиспитале ограничувањата поради застапувањето на заедницата. „Го нагласуваме позитивното економско влијание за сопствениците на куќи и локалните бизниси“, објасни тој, истакнувајќи дека моделот на Airbnb ги поддржува и домаќините и патниците на места каде што хотелите се недостапни или недостапни.

    Стивенсон, исто така, истакна тренд што се појавува: долгорочни резервации. „Во Северна Америка, 23% од нашите престои сега се 28 дена или подолго“, сподели тој. Оваа промена го одразува порастот на далечинската работа и номадското живеење.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично