Ер Франс врати 1,1 милијарда евра на патниците, а постапката за решавање на барањата се забрзува и можно е бесплатно да се променат резервациите.
Ер Франс значително ги зајакна своите продажни тимови посветени на обезбедување поддршка за клиенти, во моментов близу 700 продажни агенти се занимаваат со прашањето за пропуштени патувања, кои одобруваат поврат на средства или даваат ваучери за вредност, во зависност од желбите на патниците.
Од јануари 2020 година, 2 милиони барања се обработени и 1,1 милијарда евра се вратени на патниците, пишува Авиатика.
Авиокомпанијата исто така ги прилагодува своите комерцијални мерки и сега дозволува бесплатни промени на резервациите. Доколку патниците сакаат да го откажат патувањето, нивните билети сега можат да се менуваат без дополнителни трошоци и какви било услови (докази), и тие можат да ги променат датумот и дестинацијата по избор. Патниците плаќаат само доплата во случај да има разлика во цената помеѓу стариот и новиот лет.
Исто така, патниците можат да побараат поврат на средства или вредносен ваучер, кој подоцна може да се замени за пари, доколку не се искористи. Овие мерки се однесуваат на сите патувања до 31 март 2021 година. Ако авиокомпанијата го откаже летот, патниците ги имаат истите опции.
Во партнерство со „Алијанц Травел“, Ер Франс нуди и осигурување на патници што ги покрива трошоците заради можна болест со „Ковид-19“ или потребниот карантин.
Ова осигурување ги покрива трошоците за медицинска нега на патот, во странство, како и трошоците што може да се појават како резултат на можен карантин (трошоци за сместување, итн.).
Ова осигурување во моментов е достапно за патниците кои живеат во Франција, Германија, Шпанија, Холандија и Велика Британија, а наскоро и во други земји.