ПОВЕЌЕ

    230 ДОЛАРИ „ЗА ИСЕЧЕН ЧОРАП“: Дизајнерската „фенси“ футрола за iPhone на Apple исмејана на интернет

    Време зa читање: 3 минути

    Apple се соочи со бран на онлајн исмејување по објавувањето на новата торбичка за носење за својата линија телефони iPhone. Американскиот технолошки гигант беше исмејуван откако откри дека iPhone Pocket од неделава ќе се продава за $149.95 за футрола со куса рачка и $229.95 за верзијата со долга рачка, и покрај тоа што е малку повеќе од нов начин за носење мобилен уред.

    Многумина се нафрлија на високата цена во коментари на интернет, додека други се потсмеваа на неговата впечатлива сличност со парче секојдневна плетена обувка – еден корисник на X го нарече „230 долари за исечен чорап“, пишува во својот коментар Би Би Си.

    А популарниот технолошки YouTuber Маркес Браунли рече дека тоа е „лакмус тест“ за обожавателите кои „купуваат или бранат сè што Apple објавува“.

    Во соопштение за медиумите, Apple рече дека додатоците во светли бои се дел од ограничена серија создадени во соработка со јапонската модна етикета Issey Miyake.

    Покојниот моден дизајнер претходно соработуваше со технолошката фирма за да ги создаде црните џемпери со ролка познати како носи ко-основачот на компанијата Стив Џобс.

    Епл изјави дека производот е инспириран од „парче ткаенина“, а неговиот концепт потекнува од „идејата за создавање дополнителен џеб“.

    Краткиот дизајн на ременот на чантата ќе биде достапен во осум бои, а долгиот ремен во три бои.

    Објавата предизвика критики на социјалните медиуми, при што многумина сугерираа дека покажува дека фановите на Епл ќе „платат за сè“.

    Отворениот врв на футролата и структурата слична на чорап исто така наидоа на критики, при што еден корисник на Х рече: „без патент, без структура и со оглед на тоа колку кражби на Ајфони има денес… нема безбедност?“

    А некои дури објавија и потсмешливи слики од актерот Саша Барон Коен како измислениот лик Борат, сугерирајќи дека производот има сличност со неговиот светло зелен манкини.

    Но, други застанаа во негова одбрана, истакнувајќи дека цената може да биде поради соработката со Исеи Мијаке, нарекувајќи ја „поклон на историјата на Епл“.

    Консултантот и аналитичар за социјални медиуми, Мет Навара, изјави за Би-Би-Си дека цената изгледа помалку поврзана со „функцијата“, туку повеќе со „формата, брендирањето и ексклузивноста“. „Овој вид цени не е нов во светот на луксузната мода или дизајнерските соработки“, рече тој. „Но, за повеќето потрошувачи, се чини дека Apple ги тестира границите на лојалноста кон брендот“.

    (Фото: X)

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично