ПОВЕЌЕ

    Адидас очекува загуба во бизнисот по прекинот на соработката со Канје Вест

    Време зa читање: 2 минути

    Адидас предупреди за потенцијалното големо влијание врз нејзиниот профит од прекин на партнерството со раперот и моден дизајнер Канје Вест минатиот ноември. Новиот шеф на фирмата рече дека може да изгуби стотици милиони долари оваа година ако одлучи да не ги продаде своите залихи на патики Yeezy.

    Гигантот за спортска облека ја прекина соработката со Вест, познат како Је, откако тој објави антисемитски коментари на социјалните мрежи.

    Соопштението го означува четвртото предупредување за профитот на компанијата од јули. „Бројките зборуваат сами за себе. Во моментов не работиме онака како што треба“, рече во изјавата извршниот директор на компанијата Бјорн Гулден.

    Адидас соопшти дека сè уште одлучува дали да ги укине своите преостанати акции на Yeezy и ќе преземе 500 милиони евра на својот профит ако сето тоа биде отпишано. Згора на тоа, компанијата очекува раздвижување на бизнисот да чини уште 200 милиони евра.

    Тоа може да значи дека е доведена оперативната загуба оваа година во вкупна вредност од 700 милиони евра, предупреди компанијата.

    Се очекува Адидас да се врати на профит во 2024 година.

    Во исто време, компанијата откри дека нејзината оперативна добивка за минатата година паднала на 669 милиони евра, две третини пониска од 2021 година. Акциите на Адидас со кои се тргува во САД паднаа за речиси 9% по објавувањето.

    Во октомври, компанијата објави дека го прекинува високопрофитабилното партнерство со Вест, откако тој предизвика негодување поради неговите антисемитски коментари.

    Иако одлуката да го прекине партнерството со Yeezy имаше големо негативно влијание врз Адидас, тој исто така се соочи со други предизвици во текот на минатата година. Г-дин Гулден се приклучи на Адидас на почетокот на оваа година од конкурентот Пума, откако неговиот претходник беше соборен по серијата предупредувања за профит.

    Во март, компанијата објави дека ќе ги затвори своите продавници во Русија и ќе ја суспендира својата онлајн продавница таму, бидејќи се приклучи на сплавот светски брендови кои се повлекоа од земјата по инвазијата на Украина. Бизнисот на фирмата во Кина исто така беше погоден од строгите мерки на Пекинг со нула ковид, поради кои големите градови низ земјата беа ставени во заклучување.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично