Европската комисија во вчера соопшти дека добила понуди од производителите на електрични возила во Кина за минимални увозни цени во Европската Унија како начин да се избегнат царините, но ги отфрлила сите.
Комисијата, која спроведува истрага против субвенционирање на електричните возила произведени во Кина, рече дека неколку извозници на ЕВ поднеле обврски за цените – обврска на извозникот да ги почитува минималните увозни цени со цел да ги надомести субвенциите.
„Комисијата останува отворена за решение преку преговори, но мора целосно да ги почитува правилата на Светската трговска организација и целосно да ги отстрани штетните ефекти од идентификуваните субвенции“, рече портпаролот.
Шефот за трговија на ЕУ, Валдис Домбровскис, следниот четврток ќе се сретне со кинескиот министер за трговија Ванг Вентао.
Комисијата е на работ да предложи конечни тарифи до 35,3% за електричните возила произведени во Кина, како надополнување на стандардната царина за увоз на автомобили во ЕУ од 10%.
Предложените конечни должности ќе бидат предмет на гласање од 27-те членки на ЕУ. Тие ќе бидат имплементирани до крајот на октомври, освен ако квалификуваното мнозинство од 15 членки на ЕУ што претставуваат 65 отсто од населението на ЕУ не гласаат против давачките.