ПОВЕЌЕ

    ДОДЕКА АКЦИОНЕРИТЕ НА ТЕСЛА ГЛАСААТ ЗА БОНУСОТ НА МАСК ТЕЖОК 56 МИЛИЈАРДИ, непродадените возила, видливи од сателит, се трупаат на паркинзи

    Време зa читање: 3 минути

    Тесла се соочува со посериозен проблем: постојано растечка залиха на непродадени возила, особено евидентна во Остин, Тексас. Ова доаѓа во време кога акционерите на Tesla треба да одобрат 56 милијарди долари како надомест за перформансите на акциите на Tesla.

    Се чини дека турбулентните времиња на Тесла немаат крај. Гигантот за електрични возила неодамна беше на насловните страници, но не од причини што можеби ги претпочита. Додека Cybertruck и неговиот поларизирачки дизајн привлекоа многу внимание и забава, Tesla се соочува со посериозен проблем: постојано растечки залихи на непродадени возила, особено евидентни во Остин, Тексас.

    Маките на компанијата да продава автомобили станува сè потешко да се сокрие, особено кога се гледа одозгора.

    Сајт под името Sherwood News користеше сателитски снимки за да ја анализира ситуацијата, споредувајќи ги паркинзите на непродадените возила на Tesla во октомври 2023 година со оние во март 2024 година. Споредбата откри значително пополни места во март, потврдувајќи го извештајот за заработката на Tesla во првиот квартал од април.

    Извештајот покажа дека компанијата произведува многу повеќе автомобили отколку што продавала, при што испораките се намалени за 8,5% од година во година и речиси 47.000 повеќе произведени автомобили отколку продадени. Ова го означи првиот пад на продажбата на Tesla по стопирањето на производството предизвикано од пандемијата во 2020 година.

    Сателитските снимки, обезбедени од SkyFi, покажуваат дека овие непродадени возила не одат никаде. Тие седат неподвижни на паркинзите, чекајќи да бидат транспортирани до своето одредиште. Шервуд Њуз истакна слични ситуации низ целата земја, при што извештаите за вишок на залихи се чуваат на места како трговскиот центар Честерфилд во Сент Луис. Сателитските снимки на SkyFi од мај 2024 година покажаа речиси 500 Тесла возила паркирани таму.

    Дополнително на проблемите на Тесла, акционерите треба да гласаат оваа недела за пакетот за компензација на Илон Маск од речиси 56 милијарди долари на годишното собрание на акционери на компанијата. Ова гласање доаѓа откако судијата во Делавер го укина договорот за плата во февруари, наведувајќи ги опсежните врски на Маск со членовите на одборот кои го одобрија.

    Покрај гласањето за компензацијата на Маск, акционерите исто така ќе одлучат дали да го преместат седиштето на Тесла надвор од Делавер, што веројатно ќе ја оддалечи компанијата од она што Маск верува дека е неповолен судски надзор таму.

    Ситуацијата дава прилично предизвикувачка слика за Тесла. Суфицитот на производството сугерира дека побарувачката можеби не е во чекор со амбициозното производство на компанијата. Ова несовпаѓање може да биде причина за загриженост кај инвеститорите, особено затоа што Тесла се движи во овие турбулентни времиња со своите лидерски и стратешки одлуки под интензивен надзор.

    Бидејќи Tesla се бори со овие оперативни и логистички прашања, иднината на нејзината пазарна стратегија и производствени капацитети ќе бидат од клучно значење. Претстојните одлуки на акционерите би можеле да сигнализираат значителни промени во начинот на кој Tesla се справува со своите деловни предизвици, вклучително и потенцијалното преместување на седиштето и прилагодувањата на практиките за компензација на извршната власт. Резултатите од овие гласови и способноста на компанијата да се справи со презаситеноста на залихите ќе бидат клучни во одредувањето на нејзината траекторија на конкурентниот пазар на електрични возила.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично