Бумот на електрични возила ја лансира побарувачката за литиум до небо

Време зa читање: 6 минути

Литиум-јонските батерии брзо се усвојуваат поради нивната компактна големина, можност за полнење, можност за рециклирање и излезна енергија со висока густина. Тие, меѓу другото, се извор на енергија за електричните возила (ЕВ). Дополнително, зголемената свест за количината на емисии на јаглерод што се ослободуваат во животната средина од автомобилите помогна да се поттикне усвојувањето на електрични возила низ целиот свет.

Ова, за возврат, го стави товарот на производителите да понудат електрични возила што работат на литиум-јонски батерии, наместо да прифаќаат други алтернативи за батерии поради нивната лесна природа, висока густина на енергија и ниска цена. Сега, се очекува дека глобалниот пазар на литиум-јонски батерии ќе порасне за околу 26,04% за да достигне вредност од околу 160,21 милијарди американски долари до 2026 година, откако изнесуваше 42,30 милијарди американски долари во 2020 година, според Research and Markets.

Според податоците обезбедени од Allied Market Research, глобалниот пазар на електрични возила беше проценет на 162,34 милијарди американски долари во 2019 година и се предвидува да достигне 802,81 милијарди американски долари до 2027 година додека регистрира CAGR од 22,6%. Географски, азиско-пацифичкиот регион е најголемиот придонесувач за приходи, со 84,84 милијарди американски долари во 2019 година и се проценува дека ќе достигне 357,81 милијарди американски долари до 2027 година, со CAGR од 20,1%.

Сепак, регионот на Северна Америка се очекува да расте побрзо, бидејќи се проценува дека ќе достигне 194,20 милијарди американски долари до 2027 година со значителен CAGR од 27,5%.

Infinity Stone Ventures Corp обезбеди минатата недела „ажурирање за истражување на својот проект за литиум Camaro и Hellcat („Camaro – Hellcat Project“) во непосредна близина на Patriot Battery Metals („PMET“ или „Патриот“) Дискавери на литиум корвета во литиумската област Џејмс Беј во Квебек.

Есенската програма за истражување, спроведена од Axiom Exploration Group, договорниот технички тим на Infinity Stone, („Програма за есен“) беше исклучително успешна во потврдувањето на историски мапираните пегматити и идентификуваше нови прикажувања. Над 3.850 хектари од побарувањата во непосредна близина на откритието Патриот беа собрани 87 примероци. Примероците се испратени во лабораторијата на Советот за истражување на Саскачеван (“SRC”) во Саскатун, Саск, а резултатите од анализата се очекува да бидат вратени во наредните недели.

Еден од значајните моменти на Есенската програма беше идентификацијата на кластер од високо перспективни пегматитни јазли и вкрстени структури во близина на северната маргина на побарувањата на Hellcat што се протегаат на север, што резултираше со проширување на областа на побарувањата на компанијата.

Белите, крупно зрнести, пегматитни јазли во оваа област беа минералошки карактеризирани со турмалин, гранат и московит кои се вообичаени минерали со индикатори на LCT (литиум-цезиум-тантал) пегматит во областа.

Тврдењата Hellcat се поткрепени со 9 км должина на удар на недоволно истражени зелени камења и метаседименти на формацијата Мезоархески Руже и Неоархејската Марбот формација. Недоволно истражениот зелен камен појас на формацијата Руже претставува атрактивна цел за истражување која е геолошки слична и блиску до гринстоунот од групата Guyer, кој е домаќин на PMET Corvette Pegmatites.

Infinity Stone е во процес на дефинирање на следните чекори од својата програма за истражување, вклучително и спроведување на геофизичко истражување на проектот пред планираната програма за вежбање на почетокот на Q1 2023 година. Со зголемената инфраструктура во областа, зимскиот пристап и оперативноста на Corvette Трендот на литиум е значително подобрен, што на крајот овозможи зимско дупчење на проектот Camaro – Hellcat.

„Возбудени сме што ќе ги продолжиме нашите истражувачки напори на проектот Hellcat – Camaro со идентификација на пегматити под гринстоунот Руже, што претставува паралели со геологијата што лежи во основата на откритието на „Патриот“ на Корвета и гарантира понатамошно истражување“, рече Зејн Калјан, извршен директор на Infinity Stone. „Напредокот постигнат на нашиот имот Џејмс Беј, заедно со тековното истражување на другите наши средства, е навремен со оглед на брзиот раст на пазарот на метали на литиум и батерии во изминатите месеци. Скоро секој ден има уште една најава за проширување во северноамериканскиот синџир на снабдување со метали за батерии. Секој голем производител на автомобили и производител на батерии е во процес на изградба на инфраструктура во Канада и САД, сето тоа во контекст на значителна владина поддршка, вклучително и неодамнешното соопштение од администрацијата на Бајден за поддршка од 2,8 милијарди долари за производствени и преработувачки компании во батериски метали простор“ го унапреди г-дин Калјан“.

Snow Lake Resources Ltd. објави на 4-ти октомври дека е домаќин на LG Energy Solution во Манитоба, Канада на 13-ти септември за да го истражи потенцијалниот следен чекор кон изградба на домашен синџир на снабдување за северноамериканскиот пазар на електрични возила. Филип Грос, извршен директор Сноу Лејк Литиум, рече: „Посетата беше голем успех и постои исклучителна можност овде во Манитоба да се воспостави силен домашен синџир на снабдување за американската автомобилска индустрија. По нашата возбудлива соработка со водечкиот светски LG Energy Solution, ние уверени сме дека нашиот синџир на снабдување со батерии од рок до пат ќе му помогне на пазарот на електрични возила во Северна Америка“.

Standard Lithium Ltd. обезбеди ажурирање минатата недела за своите активности за комерцијален развој во Ел Дорадо, Арканзас. Хидроксид пилот постројката беше дизајнирана и изградена од трета страна глобален продавач на вода и процесна технологија претходно во 2022 година, а беше успешно инсталирана и пуштена во употреба на почетокот на октомври на локацијата на проектот. Технологијата е сместена во самостојна единица и ја зема храната со литиум хлорид произведена од постоечката фабрика за демонстрација за директно екстракција на литиум (DLE) на компанијата; потоа ја претвора оваа храна директно во раствор на литиум хидроксид користејќи нов процес на јонска размена. Растворот на литиум хидроксид генериран од Hydroxide Pilot ќе биде испратен надвор од локацијата на друга локација со која управува третиот продавач за да се заврши работата на испарување и кристализација за да се произведе квалитетен литиум хидроксид на батеријата.

Lordstown Motors Corp. уште во септември објави дека започна со комерцијално производство на својот пикап Endurance™ со целосна големина и обезбеди деловно ажурирање. „Ќе продолжиме да градиме со бавно темпо, бидејќи ги решаваме преостанатите дел од педигре и достапноста на делот. Очекуваме да ја зголемиме брзината на производство во ноември и декември“, рече Едвард Хајтауер, извршен директор и претседател на Лордстаун. „Нашите процеси на хомологација и сертификација се одвиваат според планираното. Лордстаун Моторс е електрично возило (EV) OEM што развива иновативни лесни возила за комерцијална флота, со целокупниот електричен пикап Endurance како прво возило и се лансира во објектот Лордстаун, Охајо.

Li Auto Inc. вчера објави дека компанијата испорача 10.052 возила во октомври 2022 година, што е зголемување за 31,4% на годишно ниво. Кумулативните испораки на возила на Li Auto достигнаа 221.067 до крајот на октомври. „Од неговото лансирање, Li L8 доби позитивни повратни информации од корисниците и широко признание, со силен почеток со континуирано зголемување на нарачките. Официјално ќе започнеме со испорака на Li L8 овој месец. Одделно, нарачките за Li L9 останаа робусни и нивото на неговото задоволство на корисниците продолжи да ги надминува нивните очекувања, дополнително зацврстувајќи ја нашата пазарна позиција во сегментот од 400.000 RMB и повисоки“, коментира Јанан Шен, ко-основач и претседател на Li Auto.

14,794Следи нè на facebookЛајк

слично