Амазон ангажираше околу 500.000 нови вработени минатата година, бидејќи пандемијата на коронавируси доведе до голем пораст на купувањето преку Интернет. Но, ако мислевте дека 1,3 милиони вработени ќе бидат доволни за да се справат со видот на обемот што Амазон го очекува во 2021 година, ќе бидете во заблуда. Гигантот на малопродажба преку Интернет се надева дека ќе ангажира нови 75.000 нови вработени кои ќе помогнат во работењето на нејзината растечка логистичка мрежа.
Тоа ќе ја зголеми работната сила на Амазон во САД за околу 8%. Исто така, укажува дека раководството го враќа својот фокус на задачата да добие пакети до клиентите што е можно побрзо.
Пред пандемијата, еден од главните приоритети на Амазон беше забрзување на работењето за да може да испорача повеќе производи на клиентите во рок од еден ден од нивното нарачување. Но, кога се појави кризата, нејзините магацини станаа тесно грло.
„Не беше дека ја одложувавме или успорувавме самата пратка, тоа беше време што требаше да поминеме низ магацинот и да се справиме со заостанатите побарувачки“, вели финансискиот директор Брајан Олсавски за аналитичарите за време на повикот за заработка во четвртиот квартал на Амазон во февруари.
Амазон минатата година ја прошири стапката на мрежата за исполнување за 50%. Ангажирањето продолжува со тоа проширување, бидејќи неговата работна сила порасна за повеќе од 60%. Но, компанијата сè уште не е подготвена да започне со пауза. „Продолжуваме да инвестираме и ќе видиме големи инвестиции во оваа област и до 2021 година“, рече Олсавски на повикот за заработка во првиот квартал на компанијата кон крајот на април. Како резултат, на Амазон ќе им требаат многу повеќе работници за да ги вработат своите магацини и центри за исполнување.
Додека проблемите со капацитетот што доведоа до тесните грла во минатата година главно беа решени, плановите на компанијата имплицираат дека очекува постојан силен раст на продажбата. Понатаму, таа сè уште треба да работи на постигнување на своите цели при еднодневна испорака.
Изгледите на Амазон за вториот квартал бараат раст на продажбата од 27% на средната точка. Покрај тоа, тој планира да го одржи својот годишен настан Prime Day во јуни и ќе му треба дополнителен капацитет за да се справи со напливот на нарачки поврзани со празничниот шопинг што го создаде.
Како што споменавме, таа продолжува да ја развива својата логистичка мрежа за да може да се справи со испораката на повеќе пакети дома, наместо да ги предава на трети курири.
Правејќи го тоа, ќе му овозможите на Амазон да ги прошири прозорците за нарачки подобни за една или дводневна испорака. И бидејќи додава поголем капацитет за пренесување пакети низ целата земја, изборот на производ за еднодневна испорака треба многу да се прошири.
75.000 нови работни места што штотуку ги објави ќе бидат претежно во нејзините магацини и центри за сортирање. Но, Амазон исто така планира да додаде повеќе дистрибутивни центри во својата мрежа и отвора масивен воздушен центар во Кентаки. И на тие страници ќе им требаат работници.
Сето ова вработување и градење ќе има големо влијание врз протокот на пари и работните маржи на трговците на мало. Не само што треба да направи големи капитални расходи за да се отворат нови локации на мрежата за исполнување, Амазон исто така рапишува вработувања за да ги донесе овие нови центри за сортирање, дистрибутивни центри и магацини што побрзо. Тоа се големи оперативни трошоци.
Добрата вест за акционерите е дека ангажирањето на Амазон е показател дека ќе има многу побарувачка да се исполнат. Во 2020 година, кога Амазон потроши многу на нови вработувања и ја прошири својата мрежа за исполнување – плус милијарди долари трошоци поврзани со КОВИД – оперативната маргина сепак направи голем скок до 5,9% поради големата побарувачка. И маргината се прошири на 8,2% во првиот квартал од 2021 година.