ПОВЕЌЕ

    ЗАБАВЕН, МАЛКУ НАПОРЕН: Преглед на карактеристиките на Mercedes-AMG GLC S E (2023)

    Време зa читање: 7 минути

    Како и неговиот помал брат во форма на салонец, Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance го отфрла 4,0-литарскиот твин-турбо V8 на својот претходник. Наместо тоа, има 2,0-литарски четирицилиндричен турбо, батериски пакет и електричен мотор.

    GLC 63 стана хибриден plug-in. Тоа е многу различен систем од она што ќе го најдете во Mercedes GLC PHEV за готвење со фокус на перформансите наместо на ефикасноста. Четворката на 63 е развој на моторот што ќе го најдете во A 45 megahatch, SL 43 и секако C 63 салон/имот.

    Позитива: Управувањето со него е забавно, може да биде многу брз, разумно практичен

    Минус: променливи перформанси, се чувствува евтино на места, скапо

    Кои се спецификациите?

    Со големото турбо кое добива помош при ниски вртежи од електричен мотор, моторот сам по себе е добар за 470 КС или недалеку од стариот V8. Додадете ја батеријата од 4,8 kWh што се празне во мотор со 201 КС и комбинираната моќност е моќни 671 КС со огромни 752 Ib ft вртежен момент.

    Со активна контрола на лансирање, ќе постигне 0-100 км на час за 3,5 секунди и ќе достигне максимална брзина од 275 км на час.

    Секако, сите комплицирани хибридни делови додаваат прилично голема тежина, со тоа што GLC 63 ја навртува вагата на мали 2310 килограми. За да се олесни ова кај високиот SUV, сите 63-ки добиваат нешто што се нарекува Активна контрола на возењето. Во суштина, ги дели шипките против превртување на два дела, а деловите се поврзани во средината со електромагнетен погон.

    Теоријата е дека шипките остануваат одвоени во нормални услови на возење, со што се подобрува удобноста. Започнете со полнење на шасијата и погонот ги врти еден против друг, потпирајќи го телото.

    Ако тоа не беше доволна компликација, постои и стандардно управување со четири тркала. При брзина до 62 милји на час, задниот дел се врти до 2,5 степени во спротивна насока од предните за да се подобри агилноста и кругот на вртење. Над оваа брзина тие се вртат во иста насока како предните, зголемувајќи ја стабилноста.

    Како се вози?

    Започнувајќи со доброто, GLC 63 прави фантастична работа да ја крие својата маса поголемиот дел од времето. Свртете се во кривина без оглед на брзината и задното управување помага ефикасно да се насочи носот кон врвот додека телото останува запрепастувачки рамно. Само при сопирање добивате неколку совети, при што педалата почнува малку да се издолжува и мирисот на сопирачките за готвење се шири во кабината по некое тешко возење по патот и покрај тоа што композитните сопирачки се стандардно прилагодени.

    За разлика од некои системи на Mercedes 4WS, има пријатна линеарност на управувањето, а не забележлива рампа во аголот на тркалата при одредена брава. Тежината е дури и во комфорниот режим, иако за среќа режимите Sport, Sport+ и Race не додаваат премногу дополнителна газа. Има дури и неколку пораки за активностите на предните гуми.

    Се разбира, има е-LSD на задната оска што зборува со е-моторот за дополнително да ја зголеми тракцијата и да ја намали интервенцијата на ESC. Извонредно добро се закачува, но има и забава. Со избраниот еден од тркачките режими на возење, можете да почувствувате дека автомобилот малку се ротира под напојување, а спортскиот режим на ESC овозможува малку поголем агол.

    Нема да добиете големи наноси, но тој е поподготвен да ви дозволи да имате неколку степени на агол на излезот од аголот отколку стариот GLC 63. Со оглед на нашата пробна патека преполна со шноли, ова беше најдобредојдено. Единствената мува овде е повремената тенденција задната оска да скока малку додека се лизга, иако GLC 63 во никој случај не е единствениот жежок SUV што го прави ова.

    AMG многу инсистираше на тоа како ова е хибрид фокусиран на перформанси и тука нема некоја грешка. Таа мала батерија е добра за наводниот електричен досег од девет милји, така што сè уште емитира 170 g/km CO2.

    Дури и со електрификација, ова едноставно не е особено ефикасен мотор во реалниот свет. Иако официјално ќе прави 37,7 mpg, со испразнета батерија е повеќе како 27 mpg ако сте внимателни. По раздвиженото трчање на особено пријатен планински премин, најниската што ја видовме беше 7 mpg и покрај тоа што започнавме со полн пакет. Перформансите се исто така променливи, при што GLC понекогаш се чувствува толку моќен како што сугерира насловната бројка за моќност. Сепак, електричниот мотор може да произведува само 201 КС за кратки периоди, па честопати имате помалку од 600 КС.

    Додека сме на темата за секојдневна употребливост, имаме наши грижи кога станува збор за возењето и префинетоста. Дури и на мазни шпански патишта, GLC никогаш не се смирува целосно, па во кабината се слуша работата на зглобовите. И додека работата на моторот се слуша во позадина и  има добра изолација од бучавата од ветерот, погрубите нерамнини на асфалтот предизвикуваат посилен татнеж на гумите.

    Што е со внатрешноста?

    Ако се надевате дека малата батерија ќе значи повеќе простор за товар од другите GLC PHEV, подгответе се да се разочарате. Иако батеријата е навистина помала, сложениот погон на задниот дел значи дека го има истиот багажник од 470 литри како и оние модели, огромни 150 литри помалку од благите хибридни верзии вклучувајќи го и AMG GLC 43.

    Просторот за задните патници е добар, а нема недостиг на простор ниту напред. Сепак, во поглед на квалитетот, сликата е шарена. За секое парче еластична Nappa кожа или убедливи детали од карбон фибер, има голем дел од тврда пластика со гребење и чудна изведба со слаба градба. Ако решам да потрошам безмалку 110 илјади фунти на теренец со врвни перформанси од Мерцедес, би очекувал дека внатрешните рачки за вратите не се виткаат.

    Инфозабавата изгледа остро и реагира, но дури и со неколку икони за кратенки и контроли за грејачот трајно на дното на екранот, може да биде попријатна за корисниците кога сте во движење.

    Пресуда: Mercedes-AMG GLC 63 S E

    Кога би можеле да го сумираме GLC 63 со еден збор, би било фрустрирачко. Од една страна се справува подобро од својот претходник и е неспорно брз. Од друга страна, перформансите се чувствуваат премногу променливи и нема доволно зголемување на ефикасноста во реалниот свет за да се гарантира ѓаволски сложениот мотор со не многу посебно чувство.

    Ако иднината на перформансите е електрична, а минатото е моторот со согорување, plug-in хибридниот автомобил со перформанси би го доживеал како ќорсокак во поглед на емисиите на CO2. Веројатно затоа што е така.

    14,794Следи нè на facebookЛајк

    слично