За љубителите на Porsche, 911 Carrera T значи многу. За почеток, тоа е 911, кој секогаш игра добро со ентузијастите, но е многу повеќе од тоа. Тоа е соголена, олеснета верзија на „основната“ Carrera со мануелен менувач за да обезбеди веројатно најчиста варијанта на сегашната генерација 911. Прашањето е дали ќе им се допадне на тврдокорните Porsche-манијаци или е само уште една компликација во веќе комплицираниот опсег 911?
Во металот
Едноставно кажано, Carrera T е модел 911 со рачен менувач и неколку опции ориентирани кон перформансите, сите дизајнирани да помогнат да се создаде „едно од најчистите искуства во возењето на 911“. Тоа се зборови на Порше, патем, не наши.
Главен меѓу надградбите е спортскиот систем за суспензија на Porsche Active Suspension Management (PASM) кој го спушта автомобилот за 10 mm и му овозможува на возачот да ја прилагоди амортизацијата за да одговара на условите на патот. Сфаќаме дека 10 мм не звучи како многу – и навистина не е многу – но доволно е да му се даде на T малку поагресивен став од стандардниот автомобил.
Другите додатоци помагаат и со суптилната, но сепак спортска надградба на дизајнот. Има алуминиумски тркала од Titanium Grey со димензии 20 инчи напред и 21 инчи назад, а сивата тема продолжува со надворешните ретровизори Agate Grey, сивите логоа на вратите и лентите за украсување на задната решетка. Издувните цевки на спортскиот издувен систем се исто така завршени во црна со висок сјај.
Уште посуптилно, и показател за посветеноста на Porsche на перформансите, стаклото на стандардниот автомобил е заменето со полесни стакла. Намалувањето на тежината е клучно за карактерот на T, а тоа никаде не е поочигледно како внатре, каде што задните седишта се целосно соголени. Има и спортски волан GT, а под сите внатрешни панели ќе видите дека поголемиот дел од звучната изолација на стандардниот автомобил е извадена.
Но, иако Carrera T е 35 килограми полесна од стандардната 911 Carrera, тоа не е соголено спортски автомобил. Сè уште добивате тапацир од делумна кожа, контрола на климата и екран на допир, како и дигитален дисплеј за инструменти и загреани седишта. Нашиот тест автомобил дојде дури и со озвучување Bose.
За волја на вистината, основниот модел на 911 не е толку спектакуларно опремен за автомобил по неговата цена, но T се совпаѓа или го победува во секоја област, а неколку опции се сè што е потребно за да се направи лесен автомобил за возење.
Можеби повеќе загрижува, тогаш, безмилоста на кабината на 911. Екранот на допир и инструментите се одлични, со одлична функционалност и остра графика, но темнината на тапацирот, облогата на контролната табла и картичките на вратите го прават 911 да се чувствува по малку евтин во споредба со сè друго. Конкретно, црните пластични рачки на вратите изгледаат малку просто, иако се чувствуваат одлично под вашите прсти и прекрасно функционираат. Повторно, сепак, неколку опции за избор значително ќе го подигнат расположението.
Поправете го тоа, и квалитетот на 911 ќе блесне, со кабина со беспрекорен квалитет во речиси секоја област. Секое копче, секоја рачка и секој панел се чувствуваат цврсти и робусни, а материјалите генерално се чувствуваат многу луксузни и скапи, дури и ако не секогаш изгледаат така.
Просторот е исто така доста добар, иако Carrera T се справува без разновидноста што ја обезбедуваат двете повремени задни седишта на стандардниот автомобил. Можеби никогаш нема да бидат доволно големи за возрасни, но се доволно добри за децата, особено ако оние на предните седишта не се особено високи. Во T, сепак, просторот е отстапен на товарниот капацитет, нудејќи багажен простор од 264 литри зад двете предни седишта. Не е огромен, но е корисен додаток за 132-литарскиот „фрунк“ под хаубата доколку моторот не е одзади.
Возејќи го…
Со леснотијата во првите редови на размислувањата на Porsche за Carrera T, некои од механичките измени се чувствуваат како очигледни одлуки. На пример, префрлувањето на мануелен менувач, кој не е достапен на основната Carrera, симна десетици килограми од максималната тежина, и тоа ќе биде добредојден додаток и за пуристите. На крајот на краиштата, лесниот мануелен 911 со погон на задната страна е сè за што сонуваат…
И со право. бидејќи Carrera T е фантастичен автомобил за возење. Порше не му дал повеќе моќ од стандардниот автомобил – го добива истиот 3,0-литарски турбо мотор со рамни шест, што ги произведува истите 380 КС – но испраќајќи го сето тоа до задните тркала преку седумстепен мануелен менувач. чувствуваат дека малку повеќе вклучува. Направете го правилно изборот на брзина и тој ќе се чувствува поодговорен, исто така, без потреба да се чека за да се признае многу лесниот автоматски менувач на стандардниот автомобил.
Меѓутоа, кога педалата за гас е до даска, автоматскиот менувач побрзо се превртува помеѓу соодносите, а тоа значи дека Carrera T е технички побавен од својот брат или сестра, и покрај тоа што има подобар сооднос сила-тежина. Спринтот до 100 км/ч трае 4,5 секунди, а максималната брзина е нешто повеќе од 290 км/ч.
Но, фактите и бројките не се всушност поентата на Carrera T. Сè е до чувството, и на тој план, богами, се испорачува. Бидејќи нема голем дел од звучната изолација, тој е многу помалку рафиниран автомобил од стандардната Carrera, а бучавата од патот е прилично забележлива, но тоа само ве приближува до препознатливиот брборења на моторот и механичките аспекти на машината. Тој е покомуникативен и повклучен од стандардниот автомобил, без да се чувствува толку хардкор како, да речеме, GT3.
Можеби очекувате да кажеме дека клучот за тоа е менувачот, но тоа всушност не е така. Иако рачното менување е добар допир, рачката на менувачот не се чувствува толку интуитивно како онаа на старата Carrera T, и иако седмата брзина е помалку проблем отколку што може да очекувате, спуштањето на шесто е малку незгоден маневар. Не дека тоа ќе го правите особено често, затоа што моторот има толку многу вртежен момент што значи дека не треба премногу да го мешате тенџерето ако не сакате.
Леснотијата и директноста на Carrera T се навистина она што го прави, што му овозможува да се чувствува малку поагилно од Carrera без воопшто да се чувствува нервозен, и дозволува само мал дел поголема агресија на начинот на кој можете да го возите.
Помогна тоа што нашиот тест автомобил дојде и со опционално управување на задните тркала, што го прави поманеврирачки при мали брзини и постабилен при поголеми брзини.
Не плаќате ни преголема казна во однос на комфорот, иако новиот T е секако покрут од неговиот претходник. Контролата на телото е одлична, но возењето со мала брзина малку страда; за среќа, тоа е доволно еластично штом ќе бидете до брзина. Возењето на автопат е доволно удобно, сè додека можете да го поднесете татнежот на гумите. Она што не смеете да го правите, сепак, е да го притиснете малото копче за суспензија на контролната табла, бидејќи ќе ви ги истресе коските.. Нашите патишта се навистина премногу искршени за таа спортска суспензија, а удирањето во дупка со брзина е навистина доста непријатно. Се разбира, како резултат добивате дополнителна контрола на телото, но Carrera T е доволно стабилна без прибегнување кон тоа. Сепак, ќе го користите на тркачка патека.
Што добивате за вашите пари
Цените на Carrera T започнуваат од 206.080 евра во ЕУ , што го прави скапо по секоја мерка, но е поефтина од Carrera S, а тоа ја прави втората најевтина верзија на 911. Во ред, сè е релативно, но факт е дека T е значително поевтин од GT3 или дури и GTS, а сепак добивате многу удобности за суштествата, од навигација до делумна кожа тапацир и од контрола на климата до хибриден дисплеј на инструменти што користи дигитални и аналогни дисплеи.
Резиме
Carrera T не е нужно најдоброто Porsche 911 во која било област – тој е помалку удобен од Turbo, тој е помалку ангажиран од GT3 и е поскап од Carrera – но како компромис за сите три, постигнува добар баланс. Доволно е лесен и агилен за еден ден на патеката, речиси доволно еластичен за патот и, иако е тешко евтин, е барем поефтин од повеќето 911. Ако барате привлечен спортски автомобил со заден мотор за експлозии во текот на викендот, T е моделот со најдобра вредност во гамата. Тоа е исто така еден од нашите омилени.