Ова беше важна година за Мекларен бидејќи ја одбележува својата 60-годишнина во мотоспортот, прослава која се пренесува на Мекларен Аутомотив и на неговата постава на суперавтомобили за патишта. Во април, британската марка го претстави 750S, замена за нејзиниот популарен модел 720S – второпласиран во натпреварот за автомобил на годината за 2018 година на Robb Report. Сега Мекларен го дебитираше GTS, дотерана верзија на неговиот модел GT, чија премиера беше во 2019 година.
GT беше, за сите намери и цели, развиен да биде најблизок модел на производителот на автомобили до секојдневен возач, додека сè уште беше проникнат со истите стилски и перформанси карактеристики што би ги очекувале од марката што го носи името на легендарниот тркач Брус Мекларен. Сепак, се чинеше дека оригиналниот GT малку не ја исполнува својата мисија, барем според консензусот на судиите за автомобил на годината за 2021 година на Robb Report, кои го поставија на деветтото место од полето со 11 автомобили. А сепак, нашето мислење во тоа време беше: „Она што е сигурно е дека иако сегашниот GT можеби не се мери со неговите помали браќа и сестри, просторот за подобрување е создаден веднаш“. Се чини дека тоа е местото каде што се вклопува GTS.
„Новиот McLaren GTS нуди неспоредлив спој на McLaren возна динамика и перформанси, со префинетост и практичност“, рече Мајкл Лејтерс, извршен директор на McLaren Automotive, во официјалната изјава, додавајќи дека, заедно со „вистинско искуство во возењето на суперавтомобил . . . кога сакате да се опуштите на подолго патување со багаж за викенд, GTS е идеален придружник“.
На хартија, што навистина треба да го продолжиме во моментов, GTS со погон на задните тркала – со покривен панел што се состои од рециклирани јаглеродни влакна – се чини дека е амалгам од умерени ажурирања, главно естетски, без некои поголеми ревизии. Основата е сепак истата монокок шасија од јаглеродни влакна Monocell II-T како GT, која и двајцата ја делат со Speedtail од серијата Ultimate на McLaren. Товарниот простор, кој претставува релативно складишен капацитет во споредба со оној на остатокот од линијата, исто така е непроменет, со големина од 20,1 кубни стапки. Она што е скромно подобрено е моќноста од 4,0-литарскиот твин-турбо V-8, кој сега испорачува дополнителни 14 КС за вкупно 626 КС, но со истиот вртежен момент од 465 ft lbs.
ГТС од 3.351 килограми навистина тежи 22 килограми помалку од GT, а со седумстепен менувач со непречено менување (SSG) како дел од неговиот погон, може да помине од нула до 60 милји на час за 3,1 секунди и да достигне до 203 mph. но тоа се метрика кои исто така остануваат непроменети од претходникот. Да бидеме фер, автомобилот – со Comfort, Sport и Track drive режими – забрзува од нула до 124 милји на час побрзо од GT, со брзина од 8,9 секунди наспроти 9,0 секунди на вториот (еј, тоа е сепак побрзо). И носејќи јаглерод-керамички сопирачки дискови од 380 mm и 390 mm на предната и задната страна, соодветно (со алуминиумски шестклипни клешти напред и четири клипни клешти зад), GTS може да ја намали брзината од 124 mph до нула за 417 стапки ( тоа е 4 стапки повеќе отколку што бара Мекларен Артура од таа брзина). Можеби најимпресивното подобрување, барем од предниот дел на перформансите, е карактеристиката за подигнување на носот на возилото. Го дава истото растојание од 5,1 инчи од земјата како она на GT, но се тврди дека работи „за половина од времето“.
Што се однесува до стилските промени, тие се направени за да се направи автомобилот да изгледа поагресивен, според марката. Преведувајќи го органскиот дизајнерски јазик што го разликува McLaren, GTS сè уште изгледа како да е обликуван од самиот воздух што го издлабува, но се разликува од GT со нов преден браник и проширени доводи напред, како и „повисоки воздушни топчиња “ на задниот браник. Новите селекции на бои вклучуваат Mantis Green, Ice White и Tanzanite Blue, како и онаа што е единствена за моделот, Lava Grey. Што се однесува до четирите агли, GTS ќе доаѓа стандардно со ковани алуминиумски тркала со 10 двојни краци, но достапен е и полесен турбински дизајн со 10 краци. Сите ќе бидат облечени во сопствени гуми Pirelli P Zero.
Внатрешноста прикажува дигитална цртичка од 10,25 инчи надополнета со 7-инчен централен екран на допир, а може да се избере и звучен систем Bowers & Wilkins со 12 звучници. Пакетите за украсување на кокпитот сега вклучуваат селекции Performance и TechLux кои се насочени кон она што Мекларен го опишува како „спортско, остра и техничка“ или „класична елеганција“, соодветно.
Со оглед на тоа што GTS започнува со испораки во 2024 година, ќе биде интересно да се види како ќе се справи со својот брат или сестра, Artura. На крајот на краиштата, првиот хибрид од сериската серија на Мекларен и првиот од неговите друмски автомобили што носат V-6, Artura е кандидат во изборот за автомобил на годината за 2024 година на Роб Репорт, чии резултати ќе бидат прикажани во февруарското издание.