Трансформацијата на светската автомобилска индустрија од производство на возила со фосилни горива во електрифицирани начини на транспорт се одвива со голема брзина. Во САД, многу држави го следеа водството на Калифорнија во забраната за продажба на возила што емитуваат јаглерод од 2035 година. Голден Стејт ги претрка Вашингтон, Орегон, Њујорк, Конектикат, Мејн, Масачусетс, Хаваи, Делавер, Северна Каролина, Њу Џерси, Род Ајленд и Ново Мексико во битката околу продажбата на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Сепак, постои една држава што на движењето кон наелектризирана мобилност му дава голем поздрав со средниот прст и се движи за да обезбеди војната против мобилноста на фосилните горива да не се води на нејзина почва. Вајоминг, познат како Каубојската држава, оди во спротивна насока и ја поддржува континуираната продажба на возила што емитуваат јаглерод. Всушност, воведена е легислатива со која се забранува продажбата на електрични возила во државата до 2035 година.
Републиканскиот сенатор Џим Андерсон од Каспер, Вајоминг, го спонзорираше законот и изјави за Cowboy State Daily дека има за цел „да се спротивстави на забраните за нова продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување во држави како Калифорнија и Њујорк“. Предлог-законот познат како „Постапно укинување на продажбата на нови електрични возила до 2035 година“ беше воведен минатиот петок и веќе има силна поддршка од членовите на Претставничкиот дом на Вајоминг и Сенатот.
На површина, предложениот закон се чини дека е знак на надеж за ICE заедницата. Во делот 1 се вели: „Дека законодавецот охрабрува и изразува како цел продажбата на нови електрични возила во државата Вајоминг да биде постепено укината до 2035 година“. Проследено со Дел 2- „Дека законодавецот ги охрабрува индустриите и граѓаните на Вајоминг да ја ограничат продажбата и купувањето на нови електрични возила во Вајоминг со цел постепено укинување на продажбата на нови електрични возила во Вајоминг до 2035 година“.
Нацрт-законот, исто така, наведува неколку причини зад напорите. Ако некој не е рудар или сточар во државата, голема е веројатноста дека работи со нафта и гас, што е од големо значење во смисла на обезбедување вработување, а движењето кон електрификација би ги загрозило тие работни места.
Се споменува и недостатокот на инфраструктура за полнење во Вајоминг низ огромните делови на автопатот што ја прави употребата на електрифицирани возила непрактична.
Најсилната поента во нацрт-законот вели: „Соединетите Американски Држави постојано инвестираа во индустријата за нафта и гас за да ги одржат возилата на гас, а таа инвестиција резултираше со континуирано вработување на илјадници луѓе во нафтената и гасната индустрија во Вајоминг и низ целата земја“.
Законот е во голема мера симболичен, со намера да им овозможува на другите држави да знаат дека Вајоминг нема да биде притиснат од нивното законодавство. Ко-спонзорот на законот, републиканскиот сенатор Брајан Бонер рече: „Заинтересиран сум да се осигурам дека решенијата што некои луѓе ги сакаат за таканаречената климатска криза се всушност практични во реалниот живот“, рече Бонер. „Едноставно не ценам кога другите држави се обидуваат да наметнат технологија што не е подготвена“.
Останува да се види како Белата куќа ќе гледа на овој предлог-закон, но државите можат да одлучат што може да се продава во нејзините граници, а што не. Досега, сегашната администрација не застана зад движењето на електричните возила предводени од Калифорнија.