Тоблероне треба да го отстрани планинскиот врв Матерхорн од неговото пакување кога дел од производството на чоколадото ќе се пресели од Швајцарија во Словачка.
Лентата во форма на пирамида, која го отсликува врвот на Алпите, ќе биде подложена на реновирање на етикетирањето и ќе го вклучи потписот на нејзиниот основач, рече неговиот производител.
Американската компанија Mondelez рече дека сликата на планината висока 4.478 метри ќе биде заменета со погенерички врв.
За „Швајцарството“ важат строги правила од 2017 година. Тие наведуваат дека националните симболи не смеат да се користат за промоција на производи на база на млеко кои не се произведуваат исклучиво во Швајцарија. За други сурови прехранбени производи, прагот е најмалку 80%.
Во изјава за Би-Би-Си, Монделез рече дека преместува дел од производството надвор од земјата за да „одговори на зголемената побарувачка ширум светот и да го зголеми нашиот бренд Тоблероне во иднина“.
Таа рече дека нејзиното ново пакување ќе вклучува „препознатлив нов фонт и лого на Toblerone кои црпат дополнителна инспирација од архивите на Toblerone и вклучувањето на потписот на нашиот основач, Tobler“.
Тоблероне, чоколадото во форма на планина, направено од швајцарско млеко со мед и нугата од бадем, првпат беше пуштено во продажба во 1908 година во Берн, главниот град на Швајцарија.
Но, дури во 1970 година силуетата на Матерхорн дебитираше на неговото пакување, а пред тоа беа прикажани бернската мечка и орелот, според веб-страницата Тоблероне. Монделез рече дека Берн е „важен дел од нашата историја и ќе продолжи да биде таков и во иднина“.
Во 2016 година, Тоблероне предизвика контроверзи со менување на дизајнот на чоколадната лента за да ги издвои препознатливите триаголни парчиња во обид да ги намали трошоците. По многу критики, компанијата се врати во првобитната форма две години подоцна.